Telekom Srbija već sada je regionalni lider, a na putu da postane veliki igrač na evropskom nivou
U srpskoj javnosti je odjeknula vest da je Telekom postao zvanični partner Vodafonu, gotovo da nema medija koji to nije preneo kao novi veliki uspeh našeg državnog giganta, a generalni direktor Vladimir Lučić sve komentariše rečima da je uspeh garantovan kada se izabere prava strategija i na njoj predano radi.
– Korisnici će od ove saradnje imati dve velike prednosti: vrlo brzo uvođenje niza novih digitalnih usluga, koje će im biti objašnjene na najbolji način, plus ćemo ubuduće nabavljati opremu, poput mobilnih telefona, tableta i sličnog, po značajno povoljnijim uslovima nego do sada. Obe ove stvari dovešće do optimizacije ukupnih troškova Telekoma, koji će postati još više profitabilan i još konkurentniji na nacionalnom i regionalnom tržištu. A smanjenjem naših troškova bićemo u mogućnosti da korisnicima pružamo još bolje usluge po još povoljnijim cenama – saopštio je Lučić u gostovanju na TV Pink ove dobre vesti.
Telekom je ove godine ostvario čvrsta partnerstva sa nekim od najznačajnijih međunarodnih korporacija: pokrenut je TV kanal Euronjuz Srbija, sa Blumbergom je dogovoreno osnivanje zajedničke medijske kuće za region jugoistočne Evrope, tu je i za osnovni biznis Telekoma najvažnije partnerstvo sa Vodafonom, ali i u oblasti proizvodnje i prenosa sportskih sadržaja sa engleskom Premijer ligom i španskom Primerom.