Švedska platforma za striming Spotify testira nove funkcije.
Naime, Spotify razmišlja o uvođenju obrazovnih video kurseva u svoju ponudu, a na tome sarađuje sa kompanijama kao što je BBC.
Bar prve dve lekcije biće besplatne, a cena celog kursa će se kretati između 20 i 80 funti, odnosno od 23,3 od 93,3 evra, bez obzira na to da li korisnik ima osnovni ili premijum paket, prenosi Tech Crunch.
Londonski direktor Spotifaja za pitanja obrazovanja Mohit Džitani je istakao da firma ovim testiranjem “prvo pokušava da vidi kolika je tražnja”.
Prema njegovim rečima, nakon testiranja će kompanija optimizovati ponudu kako bi ona bila još “ubedljivija i uzbudljivija”.
Spotify se trudi da proširi ponudu i ranije ovog meseca je saopštio da korisnici, pored slušanja omiljenih pesama, mogu da gledaju i muzičke spotove.
Nova usluga je za sada dostupna samo u beta verziji na 11 odabranih tržišta, a to su Brazil, Kolumbija, Nemačka, Indonezija, Italija, Kenija, Holandija, Poljska, Filipini, Švedska i Velika Britanija.
Korisnici u pomenutim zemljama moraju da imaju i premijum pretplatu da bi mogli da gledaju muzičke spotove.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.