SPOS pokreće kampanju „Pronađi svog pčelara“

Pod sloganom „Pronađi svog pčelara“, Savez pčelarskih organizacija Srbije (SPOS) uz podršku GIZ-a pokreće kampanju obrazovanja javnosti o medu i drugim pčelinjim proizvodima, kako bi potrošači mogli da dođu do pravog pčelinjeg meda.

Kako je navedeno na sajtu SPOS, najbolje je kupiti med direktno od poznatog pčelara, koji je član Saveza, ako u njega imate poverenja.

– I među pčelarima, nažalost, može biti falsifikatora, ali je SPOS za njih pripremio stroge sankcije i izbacivanje iz Saveza. Svakako je kupovina meda od članova SPOS-a visoko pouzdan način kupovine meda, a najpouzdaniji kod članova SPOS-a koji su deo standarda kvaliteta „Dobra pčelarska praksa“. Pčelare iz svoje opštine možete pronaći OVDE – dodaje se saopštenju na sajtu SPOS-a.

Iz Saveza navode i da možete kupiti i zajednički brend pčelara Srbije „Naš med“, koji se može pronaći u više trgovina Srbije. On se pakuje u istoimenom pogonu, koji je jedini ovakav veliki objekat u našoj zemlji. Preprouka su i brendovi „Tečno zlato“ i „Dar šume“.

Uskoro će biti pokrenuta i mobilna aplikacija „Medoteka“ u kojoj će svi zainteresovani moći da saznaju sve što ih zanima o medu.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.