Iako su cene koktela širom sveta u porastu, to nije sprečilo da specijalna pića, poput martinija od 40 dolara, postanu nova vrsta statusnog simbola.
Da bi otkrio šta konzumiraju bogataši, Business Insider je obišao vrhunske restorane, barove i ketering kompanije koje trenutno posećuje viša klasa.
Ekstremno popularni su kokteli kod kojih je ukus alkohola dominantan
Tajler Ledbeter, menadžer bara za TH/RST Hospitality Group, rekao je za BI da je jedan od glavnih trendova među njegovim najvećim potrošačima koktel koji ima izražen ukus alkohola.
Popularni primeri uključuju staromodne martinije i negronije – ali nadograđene vrhunskim alkoholnim pićima.
– Ova žestoka pića su malo skuplja jer imaju toliko složen ukus, a u koktelu, ukus alkohola dolazi do izražaja više od voćnog poput margarite – rekao je on.
Menadžer bara je istakao Macallan single-malt Scotch viski, Blanton’s bourbon viski i Don Julio 1942 tekilu kao pića na koja treba obratiti pažnju.
Jedna čašica viskija
Karlos Ruiz, barmen i miksolog u Le Malt Imperiale, rekao je da se mnogi posetioci u njegovom privatnom klubu za ručavanje u Njujorku odlučuju za jednu čašiću alkohola.
On je za BI rekao da su Pappy Van Winkle burbon (viski) i Macallan 25 popularni artikli sa najvišom cenom koji koštaju 200, odnosno 400 USD.
Espreso martini je popularan sa razlogom
Hejli Najt, direktorka pića u Felix Cocktail et Cuisine, rekla je da su espreso martini osvojili i zadržali svoj status trendi koktela sa potpisom za bogate kupce.
– Njegova prilagodljivost različitim okruženjima i vremenskim periodima doprinosi njegovoj privlačnosti. Kofein je takođe privlačan u društvenim situacijama, poput večernjih događaja, tokom kojih treba da ostanete energični – rekla je za BI.
Klasični kokteli sa luksuznim dodacima postaju omiljeni
Kada je reč o koktelima, elitni gosti se možda i dalje opredeljuju za klasične bar hitove, ali sa luksuznim dodacima.
Vil Kriebl, glavni barmen u Chelsea Living Room-u u NYC, rekao je da služi mnogo suvih martini koktela sa maslinama prekrivenim plavim sirom. Neki gosti čak se odluče da priušte dodatak – kavijar.
Rekao je da izlazak na piće nije samo aktivnost, to je iskustvo – i ljudi žele da budu impresionirani novim kombinacijama.
Kavijar je postao popularan ukras za piće – za one koji to mogu da priušte
Hektor Maneiro, barmen u Only Love Strangers u Njujorku, rekao je za BI da je kavijar postao vrhunski ukras za koktele.
– Za bogate, to je način da pokažu svoj istančan ukus i uvažavanje finijih stvari u životu – rekao je on. Ali takođe može dobro da se upari sa nekim vrstama alkohola.
– Koristimo klasični Ossetra kavijar za naš martini zbog njegovog delikatnog ukusa orašastih plodova i teksture putera, koja savršeno dopunjuje čiste ukuse džina ili votke – rekao je Maneiro za BI.
Kvalitetna porcija Ossetra kavijara od 28 grama obično košta najmanje 100 dolara. Međutim, kada bar pokriva početni trošak i koristi kavijar kao ukras za piće, gosti mogu da uživaju u tom specijalitetu za mnogo manju cenu.
Pića sa kvalitetnim sastojcima lokalnog porekla su veoma tražena
Nanci Paragu Barklej, partner i potpredsednik za odnose s klijentima u Paula LeDuc Fine Catering & Events, rekla je da je imala više bogatih klijenata koji su tražili pića od farme do stola koja uključuju sveže bilje i lokalne proizvode.
– Uključivanje sezonskih sastojaka nudi svežije, prepoznatljivije ukuse u poređenju sa alternativama masovne proizvodnje, što ovo čini zanatskim iskustvom – rekla je ona za BI.
Parragu Barkli je dodala da je ovaj pokret ka lokalnim, svežim sastojcima deo većeg trenda i smene generacija. Generacija Z, koja se ponekad naziva i održiva generacija, zahtevala je više pažnje za brige o životnoj sredini poslednjih godina, a to se proteže i na industriju pića.
Odabir koktela napravljenih od lokalnih sastojaka može pomoći u smanjenju emisije ugljenika jer ne moraju da se isporučuju tako daleko.
Pročitajte još:
Gde na odmor u poslednji čas i za koliko novca možete da letujete u Grčkoj?
Letnja sezona je u punom jeku, a oni koji do sada nisu iskoristili godišnji odmor, odlučuju se za letovanje u septembru, pa čak i u oktobru. Prema rečima Aleksandra Seničića, direktora Nacionalne asocijacije turističkih agencija (JUTA), kada su u pitanju “last minute” ponude, desetodnevni aranžman za letovanje u Grčkoj koji uključuje autobuski prevoz i smeštaj može se pronaći po ceni između 120 do 180 EUR. – Za Grčku, za koju vlada najveće interesovanje, od početka septembra možemo očekivati cene koje su bile negde krajem maja i početkom juna, to su te hit cene da tako kažemo, za koje nema poređenja kad […]
Opširnije