NOVI SAD – Sistem elektronske naplate u protekle tri godine, olakšao je i pojednostavio način plaćanja prevoza građanima. U okviru ovog sistema naplate, napravljena je aplikacija “NSmart” koju je do sada preuzelo 72.400 građana.
Kako navode iz ovog preduzeća, prema njihovim saznanjima putnici su se na ovaj sistem naplate adaptirali.
-U okviru SEN-a u vozila su ugrađeni novi uređaji za prodaju karata i validatori. Takođe, aktiviran je i onlajn korisnički web portal. Preko onlajn portala, kompanije za svoje zaposlene veoma jednostavo i brzo mogu da naprave mesečne pretplate. Fizičkim licima web portal omogućio je produžetak mesečnih pretplatnih karata.
Uvođenjem SEN-a, poboljšala se i efikasnost javnog prevoza. Prateći evropske trendove i standarde, kompanija se odlučila za sistem koji građanima može da donese mnoge pogodnosti i olakšice prilikom korišćenja javnog prevoza.
Iz preduzeća kažu da aplikacija za mobilne telefone “NSmart”, pomaže putnicima da u realnom vremenu mogu da saznaju kada im dolazi autobus na stajalište.
-Pod ovim sistemom obuhvaćeno je i ugrađivanje savremenih uređaja za kontrolore, čime je povećana efikasnost kontrole. Uz pomoć kontrolorskog modula, onlajn se prati rad kontrolora. Takođe, dobijaju se podaci o broju putnika bez karte, vremenu polaska autobusa – rekli su iz JGSP “Novi Sad” i dodali:
-Dispečerski centar preduzeća je uz pomoć SEN-a savremeno opremljen. Prikaz vozila na mapi grada i okoline u realnom vremenu pomaže dispečerima da svakodnevno prate odvijanje saobraćaja ali im i pomaže u donošenju konkretnih odluka u realizaciji prevozne usluge.
Panik tasteri skraćuju vreme reakcije hitnih službi.
-U autobusima su ugrađeni panik tasteri za brz protok informacija sistemom hitnih alarmnih poruka.
Na taj način vozači na liniji i saobraćajna operativa mogu da komuniciraju kada dolazi do situacija kao što su – teška saobraćajna nezgoda, požar na vozilu ili napad na vozača. Na ovaj način značajno se skraćuje vreme reakcije hitnih službi, a to u nekim od navedenih situacija može da bude od presudnog značaja- rekli su iz JGSP “Novi Sad”.
“NSmart” aplikacija je besplatna za mobilne telefone, preuzeta je od strane 72.400 građana.
Kako su naveli iz preduzeća, putem “NSmart” aplikacije putnici u realnom vremenu mogu da saznaju kada im dolazi autobus na stajalište, čime je podignut kvalitet pružene usluge. U razradi aplikacije predviđena je i registracija personalizovanih karata, produženje važenja i dopune karata, provera stanja i statusa korisnika, pregled redova vožnje i zvaničnih cenovnika.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.