Seničić: Putnici da imaju polise zdravstvenog osiguranja

Svi koji putuju treba da imaju polise zdravstvenog osiguranja kod sebe, koje će preduprediti velike troškove i omogućiti da se u datom trenutku dobije adekvatna pomoć, izjavio je danas direktor Nacionalne asocijacije turističkih agencija Srbije (YUTA) Aleksandar Seničić.

“Na svakoj polisi osiguranja koju putnici kupe, bez obzira da li kupuju u agenciji ili osiguravajućoj kući, vrlo jasno je naznačena procedura koja treba da se ispoštuje da bi se aktivirala ta polisa”, rekao je Seničić za TV Pink odgovarajući na pitanje šta putnik treba da uradi ukoliko se razboli na putovanju.

Seničić je naveo da se, u ekstremnim situacijama, kada je putnik bez svesti, prvo kontaktira Hitna pomoć i dodao da neko ko je u pratnji treba da preda polisu osiguranja i pozove osiguravajuću, odnosno njihovu asistensku kuću, čiji su pozivi besplatni.

“Oni će dati instrukcije kako da se aktivira ta polisa, aisistenska kuća proverava klinike sa kojima ima ugovor u okruženju. Postoji pokriće na svakoj polisi i taj iznos se kreće od 10.000 do 30.000 evra i zato uvek naglašavamo kada se kupuje polisa osigiranja, da putnik proveri kolika je visina pokrića eventualne štete”, rekao je Seničić.

On je naveo i da je bitno da polisa ima i kovid dodatak i dodao da su onda polise neznatno skuplje – za pet do 10 odsto u odnosu na regularne cene.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.