Američki zakon o carinama na uvoz kineskih automobila, logično, dočekan je veoma negativno kod mnogih brendova.
Tako je šef kompanije Polestar, Tomas Ingenlat, rekao da je “iznenađen” zakonom koji je predsednik SAD Džo Bajden potpisao. On je dodao da se nada da “ako slobodno tržište nije moguće, onda bar može da se postigne fer tržište”.
Podsetimo, u pitanju je zakon kojim se uvodi carina od 100% na uvoz električnih automobila iz Kine, što je Ingenlat nazvao “određenom dozom ludosti”.
Iako Polestar ima korene duboko u Kini i delom je u vlasništvu kompanije Geely, ipak su krenuli da istražuju na koje sve načine mogu da globalizuju svoju proizvodnju u poslednje tri godine.
U 2024, moći će da prodaju model Polestar 3 bez brige o tome da li će ga uvoziti iz Kine, jer će ga praviti u Volvo fabrici u Južnoj Karolini. Takođe, Polestar 4 će se praviti u Južnoj Koreji, čime se takođe izbegavaju američke carine.
Ovaj brend hteo bi da pravi vozila i u Evropi, ali je ipak rečeno kako se to sigurno neće desiti sve dok se ne pojavi Polestar 7, a on se očekuje otprilike 2027. godine.
Pročitajte još: