BEOGRAD – Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je danas, obilazeći rekonstruisanu Ulicu Nikole Dobrovića koja sada ima sedam traka, da neće stati dok autoputevi E75 i “Miloš Veliki” ne budu kroz Beograd spojeni saobraćajnicom koja ima tri trake u svakom smeru.
Kako je naveo, deo Ulice Nikole Dobrovića koji se uliva u Tošin bunar bio je mesto gde se stvarao takozvani saobraćajni čep i pravio ozbiljan problem, naročito popodne kada bi se ljudi vraćali sa posla. “Pogledajte sada kako ovaj bulevar izgleda. Možda će zvučati neskromno, ali mislim da postaje jedan od saobraćajnih simbola čitavog grada, pošto ovakvih saobraćajnica nema mnogo u Beogradu. Četiri trake s jedne strane, tri trake s druge. Potpuno je otčepljen saobraćajni kolaps koji se tu stvarao”, istakao je Šapić. Gradonačelnik je podsetio i da je Tošin bunar proširen sa tri na pet traka i, kako kaže, postao žila kucavica Novog Beograda zato što spaja dva autoputa.
“Od kad je napredovao krak Novi Beograd-Surčin ka ‘Milošu Velikom’, praktično su E75 i Miloš Veliki direktno povezani sa ovom saobraćajnicom. Najveći broj Obrenovčana, recimo, sada ide ovuda umesto preko Sajma”, naveo je Šapić. Gradonačelnik je istakao i da će proširenje ovog bulevara obezbediti i uvođenje potpuno nezavisne trake za javni prevoz, kakva je do sada postojala samo sa vremenskim ograničenjem. Kada je reč o nastavku radova u ovom delu grada, Šapić očekuje da će biti završeni u toku narednog proleća. “Ideja jeste da se uradi sve. Odavde do Gandijeve u jednom i drugom pravcu po tri trake. Odavde do Studenske i Pariske komune, da čitav bulevar proširimo. Neće se stajati dok ne dođemo do toga da dva autoputa budu spojena sa po tri trake sa svake strane”, rekao je gradonačelnik.
Kako kaže, radiće se sukcesivno, deo po deo, da bi se izbeglo zatvaranje čitavih ulica. U međuvremenu, utisci vozača su podeljeni. Zoran iz Beograda smatra da je posao odrađen dobro. “Vrhunski izgleda, kako da ne. Samo je trebalo da stave još jednu traku za levo, ali je ok”, rekao je Zoran. Marko, sa druge strane, nije zadovoljan. “Rekonstrukcija nije urađena kako treba za kompletno naselje Bežanijska kosa. Bilo je predviđeno da deo koji se spušta sa Bežanijske kose ide direktno na novi most, a ovaj ne ide tuda”, smatra Marko.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.