Saopštenje za javnost Gradskog odbor SNS u Novom Sadu

NOVI SAD – U vreme SNS-a preporođen gradski prevoz, o bahatosti ne mogu da pričaju oni koji su zatvarali fabrike i otpuštali ljude

Ko je naučio da politički rejting gradi na lažima i obmanama, ostaće predano posvećen tom svom licemernom, nemoralnom i kriminalnom cilju. Po ko zna koji put, Novosađani su svedoci još jednog pokušaja Stranke slobode i pravde da stvarnosti da značenje koje ona uopšte ne poseduje, da umesto istine izmašta nepostojeće činjenice i da pokuša da osvoji neki jeftini politički poen na štetu Novosađana.

Partija, koju građani pamte iz vremena kada su u drugom agregatnom stanju bili deo vlasti koja je bila sinonim bahtosti, koja je proneverila milijarde dinara; koja je ugasila i zatvorila sve fabrike u gradu i bez posla ostavila desetine hiljada Novosađana; kada su gradskim ulicama saobraćali polovni autobusi – drznula se da za bahatost optuži one koji su preporodili Novi Sad i modernizovali i drastično unapredili gradski prevoz.
SSP i ostale, još beznačajnije stranke u svakom javnom istupu polaze od sebe. Od svoje autoprojekcije. Međutim, njihova ljubav prema lažima ne može da poništi istinu. Novosađani znaju da su činjenice potpuno suprotne navodima iz nemuštih saopštenja SSP-a i da sve što pišu i izgovaraju predstavlja spinovanu žudnju za pažnjom medija.
Građani znaju da je neistinita tvrdnja Đilasove opsenarske stranke i njihovih kompanjona da GPS ima manjak vozača i da su vozači nezadovoljni platom. Istina je da su to bili 2012. godine, kada je prosečna plata vozača GSP-a iznosila 58.400 dinara. Danas je osnovna neto plata vozača duplo veća. U januaru i februaru ove godine osnovne neto plate svih vozača dostigle su 105.000 dinara, a sa dežurstvima i prekovremenim radom, plata dostiže i 146.000 dinara. Prosečna plata mehaničara iznosi 97.401 dinar, a sa dežurstvima i prekovremenim dostiže 123.000 dinara.

Osim toga, Novi Sad je u poslednjih 10 godina u razvoj gradskog prevoza uložio više od 3,5 milijardi dinara, bez PDV-a. Od 2012. godine kupljeno je 100 novih autobusa na gas i 10 električnih autobusa, a rekarosiran i modernizovan je veliki broj vozila na dizel pogon.
Takođe, grad Novi Sad je postao lider u investicijama u ekološke vidove prevoza. Novi Sad je prvi u Srbiji uveo subvencije za kupovinu bicikala. U 2021. godini za tu svrhu izdvojeno je 18 miliona dinara, dok je u 2022. godini za istu namenu izdvojeno 20 miliona dinara. U te dve godine pomoć pri kupovini novog bicikla dobilo je skoro 3.500 građana, a bicikl kao prevozno sredstvo koristi više od 40.000 građana. Novosađani se opredeljuju za bicikl kao omiljeni prevoz zato što je u poslednjih 10 godina u Novom Sadu izgrađeno 30,4 kilometara novih biciklističkih staza u vrednosti od 375,5 miliona dinara, a sanirano je preko 10 kilometara već postojećih staza.

Novosađani znaju i vide sve navedene činjenice! Novosađani znaju ko gradi biciklističke staze. Ko kupuje nove autobuse. Ko je obezbedio 42.000 novih radnih mesta i otvorio 10 novih fabrika. Dobro znaju u čije vreme je prosečna plata iznosila 47.000 a u čije vreme je dostigla 103.000 dinara. Znaju i ko je zatvorio 35 fabrika i ko ih je ostavljao bez posla. I to već 10 godina pokazuju na izborima. I pokazaće ponovo. Jer, građani Novog Sada dobro razumeju ko može da nastavi da otvara nove fabrike i nova dobro plaćena radna mesta, da gradi biciklističke staze, škole i parkove, a ko bi da se vlasti domogne samo da bi razgrabio novac iz prebogate gradske kase koja je sa 17 milijardi dinara, koliko je iznosila u njihovo vreme, dostigla 42 milijarde dinara u vreme SNS-a. Građani to znaju, i zato će ponovo dati ubedljivu podršku SNS-u, a SSP može da nastavi da neodgovorno obmanjuje javnost.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.