Od 15. do 19.oktobra 2022. godine biće održan najveći susret u prehrambenoj industriji – SIAL 2022 u Parizu.
Kako se navodi u saopštenju Francusko – srpske privredne komore, Sajam SIAL predstavlja izvor inspiracije za globalnu zajednicu prehrambene industrije. U SIAL-u se stvaraju sinergije između različitih aktera sa ciljem da daju svima ključeve neophodne za kreiranje ishrane sutrašnjice.
Tema ovogodišnjeg sajma je #OWN THE CHANGE, tema u skladu sa vrednostima koje promoviše kuvar Mauro Kolagreko, koji je ovogodišnji pokrovitelj ove značajne manifestacije.
– Postoji želja sa moje strane da se borim da se muškarci i žene ove planete kvalitetno hrane. To je važno za naše zdravlje, ali i za zdravlje same planete zemlje. Svaki put kada jedemo, mi na neki način odlučujemo o svetu u kome želimo da živimo. Zbog toga mi tema „Own the change“ kaže da je važno shvatiti da se svet već promenio, na nama je da ga prihvatimo – izjavio je argentinski šef i vlasnik restorana „Le Mirazur“, koji poseduje 3 mišelinove zvezdice.
Tri partnera SIAL sajma Kantar, ProteinesKSTC i NPD analizirali su globalne potrošačke trendove i njihov razvoj istraživali ekskluzivno za ovaj sajam. Ove studije pokazuju da je u kontekstu globalne neizvesnosti potrošač i dalje uveren da ono što jede oblikuje svet u kome živi. Tanjir i izbor hrane prevazilaze jednostavno zadovoljenje osnovnih dnevnih potreba.
Četiri glavne novine kod trendova u ishrani
Već dve godine neminovno se odvijaju fundamentalne strukturne promene trendova, svakako manjeg ili višeg intenziteta i brzine u zavisnosti od naših kulturnih i ekonomskih dispariteta, naših paradoksa i naših kontradikcija.
– Više prirode: zdravlje je više nego ikada prisutno na tanjiru
– Više životne sredine i etike: Društveno odgovorno poslovanje dolazi na sto
– Više zadovoljstva: društvena posvećenost u izboru hrane
– Digitalna transformacija: na usluzi
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.