RGZ otvara vrata katastra

SRBIJA -Prijem građana utorkom i četvrtkom, obavezno zakazivanje. 

Cilj kampanje je da se građanima dodatno osigura pristup informacijama u vezi sa registracijom njihovih prava nad nepokretnostima – saopštili su oni.

Republički geodetski zavod (RGZ) saopštio je danas da pokreće kampanju “Otvorena vrata katastra” u okviru koje će načelnici i rukovodioci svih službi za katastar širom Srbije biti na raspolaganju za prijem građana svakog utorka i četvrtka posle 13 časova, uz prethodno zakazivanje preko info centra RGZ-a.

– Kao odgovor na optužbe o zatvorenosti službi za katastar i otežanoj komunikaciji sa građanima, želimo da vas obavestimo o početku kampanje Republičkog geodetskog zavoda pod nazivom „OTVORENA VRATA KATASTRA“. Cilj kampanje je da se građanima dodatno osigura pristup informacijama, transparentnost u radu i efikasno razrešenje nedoumica u vezi sa registracijom njihovih prava nad nepokretnostima.

Svaki građanin će moći da sve svoje nedoumice i pitanja, u vezi sa svojim predmetom ili nepokretnosti, razjasni lično u razgovoru sa rukovodiocima službi za katastar širom Srbije. Time se omogućava da se i oni koji nisu spremni da koriste digitalne usluge RGZ-a osećaju slobodnije da izraze zabrinutost za svoje nepokretnosti.

Načelnici i rukovodioci svih službi za katastar će, od sada, biti na raspolaganju za prijem građana svakog utorka i četvrtka posle 13 časova, uz prethodno zakazivanje preko Info centra RGZ-a. Zakazivanje termina se vrši putem telefonskog poziva na broj 0700/500-500, putem elektronske pošte na adresu otvorenavrata@rgz.gov.rs ili putem čet aplikacije Info centra na sajtu RGZ-a www.rgz.gov.rs. Zakazivanje je neophodno kako bi svaki građanin dobio svoj termin, pažnju i vreme neophodno za razjašnjenje nedoumica u vezi sa njegovim predmetom ili nepokretnošću.
Republički geodetski zavod, kao garant pravne sigurnosti i vlasništva nad nepokretnostima, kontinuirano radi na unapređenju svojih servisa i usluga, kako bi obezbedio zaštitu i sigurnost svih prava vlasnika nepokretnosti.

Iako su vrata katastra uvek bila otvorena za građane, prelazak na digitalne servise i onlajn komunikaciju dodatno je unapredio brzinu i jednostavnost rešavanja vaših predmeta. Ovaj prelazak je odgovor na savremene potrebe i omogućava vam da sve neophodne informacije dobijete bez nepotrebnog čekanja i posrednika. Digitalna komunikacija se preporučuje jer je pouzdanija, transparentnija, efikasnija i dostupnija. Korišćenjem više od 30 naših digitalnih usluga, dostupnih 24 sata dnevno, sada možete pratiti status svog predmeta, podnositi zahteve i dobiti relevantne informacije iz udobnosti svog doma.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.