APATIN – Predstojeću turističku sezonu JP za upravljanje putničkim pristaništem i marinom Apatin dočekuje spremno. Pored već postojećih sadržaja, ovo preduzeće je renoviralo tri, od postojećih osam apartmana, kako bi podiglo kvalitet svojih usluga kada je prenoćište gostiju u pitanju.
Ljiljana Krec, direktorka ovog preduzeća je istakla da je ceo projekat oko rekonstrukcije poveren stručnom licu, arhitekti, koji je svoje ideje uskladio sa predlozima zaposlenih u ovom preduzeću:“ Potreba se nametnula sama od sebe u cilju podizanja kvaliteta turističke sezone i krajem prošle godine mi smo zajedno sa lokalnom samupravom postigli dogovor da krenemo u postepeno renoviranje apartmana, koji jesu u dobrom stanju ali nakon deset godina upotrebe i zahtevi gostiju i očekivanja turista se menjaju, pa u skladu sa tim možete sada da vidite da se nalazimo u prelepo sređeinm apartmanima“ rekla je Krec.
Ona ističe svoje veliko zadovoljstvo dinamikom i kvalitetom urađenog posla a očekivanja su da će i ostali apartmani podići broj posetilaca u sledećoj turističkoj sezoni:“S obzirom na celokupnu situaciju koja i dalje nije bila sjajna zahvaljujući pandemiji, mi možemo da kažemo da smo bili relativno zadovoljni. Najviše su nam nedostaali strani gosti, domaćih gostiju je bilo dosta i bili smo zadobvoljni. Negde oko 50% smo imali popunjene kapacitete, prosečno je oko 65% bilo do sada najbolje, tako da se nadamo da ćemo ove godine vratiti makar i taj, ako ne i postići veću popunjenost kapaciteta“, rekla je direktorka Javnog preduzeća za upravljanje putničkim pristaništem i marinom Apatin.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.