BEOGRAD/KELN- U trendu regionalizacije proizvodnje automobilske industrije Nemačka ne profitira jer se kompanije najčešće opredeljuju da pogone dižu i kapacitete povećavaju u Mađarskoj, kao i Slovačkoj i Srbiji, navodi se u tekstu koji je objavio Dojče vele.
U članku na internet portalu “Zaobilaze Nemačku, investiraju u Mađarsku, Slovačku i Srbiju”, navodi se navodi se da u regionalizaciji proizvodnje što je trend u automobilskoj industriji posle pandemije i prekida lanaca snabdevanja nove fabrike nastaju uglavnom van Evropske unije.
Pozivajući se na izveštaj konsultantske kuće Berils (Berylls Strategy Advisors), koja analizira razvoj najvećih liferanata za automobilsku industriju u svetu navodi se da su snabdevači trenutno veoma uzdržani što se tiče Nemačke kao mesta za proizvodnju.
Kao primer navode se akumulatori za čiju proizvodnju je potrebna energija koja je u Nemačkoj 8-9 puta skuplja nego u drugim zemljama EU.
Navodi se da od podizanja kapaciteta za ovu proizvodnju trenutno profitira Mađarska.
U analizi se kaže da brojna imena iz branše liferanata za automobilsku industriju iz Kine, Južne Koreje i Kanade zaobilaze Nemačku, a pored Mađarske, radije se investira u Slovačku ili Srbiju.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.