U proleće 2019., Elon Mask je na Twitteru napisao: “Da bude jasno, narudžbine Teslinih modela se u potpunosti vraćaju. Čak i nakon nedelju dana, možete da vratite automobil”.
Na to je dodao ‘ako neko stvarno želi da vrati auto osmog dana, i to je u redu’.
Međutim, čini se da to ipak nije bila istina, piše Jutarnji.hr.
Danny Roman iz Kalifornije je kupio novi Model X i preuzeo isporuku auta 28. februara 2020. Tri dana kasnije je obavestio kompaniju da vraća električni SUV prema ‘sedmodnevnoj politici’ koju je u to vreme promovisao izvršni direktor Tesle Elon Musk.
Dve godine nakon što je Tesla odbila da preuzme odgovornost, Roman još uvek nije dobio novac, niti koristi svoj Model X vredan 116.000 dolara.
Problem je nastao već prilikom izlaska iz prodajnog salona, kada je nakon manje od jednog pređenog kilometra domet pao za 25 kilometara. U razgovoru za CNBC, Roman tvrdi i da je vreme potrebno za punjenje fabrički pogrešno deklarisano te da je imao problema s otvaranjem vrata.
Iako je kompanija Tesla pokušala da ga uveri da nisu imali politiku sedmodnevnog vraćanja, on tu informaciju ima u svom kupoprodajnom ugovoru, a ista je stajala i na sajtu proizvođača do oktobra 2020. Dakle, par meseci nakon njegove kupovine.
Na nagovor advokata, Roman je pristao na arbitražu koja još uvek traje, a u međuvremenu, rate kredita za automobil i dalje stižu.
‘Svaki put kad mi uzmu novac s računa, jednostavno se naježim, ni sam ne znam koliko dana i novca sam potrošio na ovaj problem.
Ipak, nakon svega što sam prošao, još uvek verujem u Teslu, Elona Muska i električne automobile’ – optimistično je zaključio Roman.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.