Projekat „Unapređenje znanja i veština aktera u turizmu u opštini Inđija“

INĐIJA – U okviru projekta „Unapređenje znanja i veština aktera u turizmu u opštini Inđija“, održana je radionica na temu digitalnog marketinga u turizmu.  Radi se o projektu edukacije koji Turistička organizacija opštine Inđija realizuje u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma iz Novog Sada, a koji je podržalo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija na konkursu za projekte razvoja turizma u 2022. godini.
Foto: Vojvodina uživo

– Jedan od najvećih i najznačajnijih trendova u poslednjih nekoliko godina upravo je digitalni marketing kao jedan izuzetno snažan alat, ne samo u promociji destinacije, s jedne strane, nego sa druge strane unapređenje konkurentnosti renterijera smeštaja, dakle preduzetnika koji u svojoj ponudi imaju dve, tri, pet soba ili kreveta i koji se nalaze na tržištu. U tom smislu ono što je izuzetno važno jeste da im se kreiraju uslovi kako bi stekli široku sliku o tome koliko su društvene mreže bitne za njihovu promociju, za prodaju i pozicioniranje, a onda sa druge strane, koji su to drugi alati digitalnog marketinga, poput rezervacionih portala, kako se upravlja recenzijama i ono što je najvažnije, na koji način oni mogu da istraže dodatne mogućnosti saradnje sa loklanom turističkom organizacijom, kako bi unapredili svoje poslovanje, istakao je u izjavi za medije edukator dr Milan Ćulić predsednik UO Centra za istraživanja i studije turizma iz Novog Sada.

Foto: Vojvodina uživo
Foto: Vojvodina uživo

Učesnici radionice bili su predstavnici smeštajnih objekata, restorana, vinarija, udruženja, zanatlija, poljoprivrednih gazdinstava i profesori iz srednje stručne škole iz Inđije. Imali su priliku da čuju važne informacije o mogućnostima i načinima plasmana svojih usluga i proizvoda putem savremenih digitalnih kanala promocije.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još: