Proizvođač grickalica i sokova formalno napustio rusko tržište, a sad bi nazad na mala vrata!

Američka kompanija Pepsiko, koja je formalno obustavila prodaju i reklamne aktivnosti u Rusiji 2022. godine, pokušava da se vrati na tržište te zemlje.

Prema podacima iz baze Rospatenta, kompanija je 30. aprila podnela zahtev za registraciju brenda Rokstar, poznatog energetskog pića, za upotrebu u Rusiji. U dokumentaciji se navodi da Pepsiko planira da pod ovim brendom prodaje vodu, energetske napitke i voćne sokove, prenosi RIA Novosti.

Pepsiko je u 2022. godini najavio prekid prodaje pića i obustavu reklama u Rusiji, kao i povlačenje iz Ukrajine iz bezbednosnih razloga, ali nikada nije u potpunosti prekinuo sve operacije. Hrana i grickalice Pepsika pod brendovima Lejs i Čitos se i dalje proizvode lokalno i prodaju kroz ruske entitete.

Ruski predsednik Vladimir Putin je nedavno govorio o mogućnosti povratka stranih kompanija na rusko tržište, uz ispunjavanje određenih uslova, preneo je Komersant.

Firma Pepsiko, poznata po brendovima kao što su Pepsi, Mirinda, Lejs ili Doritos je jedna od najdugovečnijih zapadnih kompanija na ruskom tržištu – prisutna je još od 1959. godine, kada se predstavila na američkoj izložbi u Moskvi.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još: