logo transparend vojvodina uzivo

Prevaranti se lažno predstavljaju kao Meta da bi ukrali lozinke korisnika Facebooka

Prevaranti se lažno predstavljaju kao Meta, Facebookova matična kompanija, u svojim javnim objavama i na nekom od više od 220 fišing sajtova

Istraživači iz kompanije Group-IB upozorili su na novu fišing kampanju usmerenu protiv korisnika Facebooka koja se oslanja na više od 3000 lažnih profila pomoću kojih prevaranti pokušavaju da ukradu akreditive korisnika društvene mreže.

Stručnjaci Group-IB kažu da je kampanja i dalje u toku.

„Prevara se sprovodi na više od 20 jezika, iako su stručnjaci Grupe-IB otkrili da je velika većina profila koji se lažno predstavljaju kao Meta postavljena na engleskom.“

Prema rečima stručnjaka za bezbednost, krajnji cilj ove kampanje je da se pristupi Facebook nalozima javnih i poznatih ličnosti, preduzeća i sportskih timova, između ostalih, da se ukradu osetljive informacije i koriste za pristup novim nalozima.

„Ovo poslednje je moguće s obzirom na prečestu pojavu da ljudi koriste istu kombinaciju korisničkog imena i lozinke za više servisa, a to predstavlja ozbiljan rizik za njihove naloge“, navodi se u izveštaju.

Sa tehničkog stanovišta, hakeri uključeni u ovu kampanju uglavnom su se oslanjali na fišing veb sajtove koji imitiraju Facebook stranicu za prijavu, kao i na napade otmice sesije sa ciljem krađe kolačića pretraživača.

„Prevaranti se lažno predstavljaju kao Meta, Facebookova matična kompanija, u svojim javnim objavama i na nekom od više od 220 fišing sajtova“, kažu istraživači.

„Oni prisvajaju zvanični logo Mete i Facebooka na svojim profilima na društvenim mrežama i fišing veb stranicama kako bi izgledali legitimno i pouzdano u očima korisnika. Ovi lažni profili nemaju nikakve veze sa Facebookom, a društvena mreža ih često brzo uklanja.“

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.