„Prestižna“ je prva rakija za žene u Srbiji – Piće koje nosi nasleđe, ali i eleganciju (FOTO)

Srpska rakijska scena odnedavno je bogatija za novu etiketu, koja se već na prvi pogled razlikuje. Reč je o rakiji od dunje, sa nazivom „Prestižna“, koja se u čašice razliva u roza nijansi uz jestive šljokice.
Foto: PrintScr instagram/prestizna_

U pitanju je prva rakija za žene u Srbiji, za koju je zaslužna Tamara Milošević.

– Naš cilj je da razbijemo ukorenjene stereotipe da je rakija muško piće i da prenesemo poruku da žene imaju puno pravo da budu ono što jesu bez obzira na odabir pića. Vizuelni element, poput jestivih šljokica, dodaje dozu glamura i zabave, ali ne umanjuje ozbiljnost i kvalitet samog proizvoda. Naša ciljna grupa su dame koje znaju sa stilom i merom da uživaju u kvalitetnoj rakiji. Verujemo da njen izgled može privući mlade devojke, ali nije nam cilj da direktno pozivamo mlade na konzumaciju alkohola – kaže za eKapiju Tamara Milošević.

Foto: PrintScr instagram/prestizna_
Kako navodi, rakija za nju nije samo piće – ona predstavlja duboko ukorenjen deo nematerijalnog kulturnog nasleđa našeg regiona:
– U mojoj porodici, tradicija proizvodnje i konzumacije rakije prenosi se s generacije na generaciju. Rakija je bila prisutna u važnim životnim trenucima, bilo kao lek ili nit koja spaja ljude. Kroz „Prestižnu“ želimo da prenesemo tu simbolik: rakija koja nosi nasleđe, ali i eleganciju.
Za kvalitet ove „ženske rakije“ zaslužna je leskovačka dunja. Kako kaže naša sagovornica, ova sorta je često uzgajana u Bačkoj i Sremu, a u voćnjacima porodične destilerije je najzastupljenija.
 
– Pošto je reč o rakiji od dunje, najčešće se sjajno kombinuje s jačim jelima, ali preporučili bismo svima da eksperimentišu i pronađu kombinaciju koja najviše prija njihovom ukusu. A kada pronađu pravi recept, neka nam obavezno jave – kaže Tamara Milošević.
Ističe da su reakcije na „Prestižnu“ do sada bile izuzetno pozitivne, „što im daje vetar u leđa da nastave dalje“.
– Trenutno razmatramo mogućnost proširenja ponude novim ukusima, a istovremeno pažljivo slušamo povratne informacije naših kupaca – zaključuje sagovornica.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.