logo transparend vojvodina uzivo

Poštanske markice u čast 100 godina Poštanske štedionice

BEOGRAD – JP „Pošta Srbije“ danas je u PTT muzeju upriličila promociju prigodnih poštanskih markica povodom 100 godina od osnivanja Banke Poštanska štedionica.

V.d direktora JP „Pošta Srbije“ Zoran Ðorđević rekao je da je važno da svaka država ima jaku banku koja stoji iza nje, a da je to u slučaju Srbije Poštanska štedionica, kao i da je neophodno da u izazovnim vremenima pošta i banka pružaju svojim klijentima sigurnost i stabilnost.

„Važno je da delimo isti put, a taj put je put sigurnosti, stabilnosti i da imamo istu viziju, a ona je da naši korisnici i klijenti budu zadovoljni,“ rekao je Ðorđević.

Naveo je da mu je posebno zadovoljstvo što se danas predstavlja markica koja označava vek postojanja Poštanske štedionice i da odnosi između te Banke i Pošte nikada nisu bili bolji, te da se to vidi kroz brojne zajedničke projekte, koji su vezani za to, kako kaže, da građani budu zadovoljni.

„Siguran sam da će naši najstariji koji imaju najviše poverenja u Poštansku štedionicu i Poštu i koji danas drže svoj novac i primaju penzije u ove dve institucije tako nastaviti i ubuduće“, rekao je Ðorđević na svečanoj promociji.

Ðorđević je naveo da očekuje da će se sa proširenjem ugovornih pošti širom Srbije usluge dodatno približiti korisnicima, te da je u planu da se uvedu nove digitalne usluge za najstarije sugrađane kako ne bi morali da odlaze od kuće da bi plaćali svoje račune.

„To je samo jedana od stvari koje želimo da uvedemo, a na dobrobit naših korisnika, to je samo rezultat našeg zajedničkog rada, uspeha i verujem da će neka sledeća godišnjica biti praćena još boljim rezultatima i uspehom“, rekao je Ðorđević.

Predsednik Izvršnog odbora Banke Poštanska štedionica Bojan Kekić istakao je da je ta Banka danas jaka, sigurna i stabilna finansijska institucija, sa, kako navodi, jasno artikulisanim državnim interesom, tačnim i restriktivnim rezultatom.

„Jednako smo ponosni na svoju tradiciju, kao i na stalne inovacije i modernizaciju koje su nezaobilazne na našem putu rasta“, rekao je Kekić.

Dodao je da je ta Banka ima ukupno 206 ekspozitura i da je u poslednjih pet godina proširila svoju poslovnu mrežu po celoj zemlji istovremeno vodeći računa i o regionalnoj zastupljenosti.

„Slušajući želje i potrebe klijenata, banka je uvođenje novih proizvoda i usluga naročito intevizirala u poslednjih pet godina“, rekao je Kekić.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.