Za sada, Porsche ima samo jedan čisto električni model u prodaji, pomenuti Taycan, i to u različitim verzijama
Mnogi proizvođači automobila preispituju svoje strategije i ulažu milijarde dolara u EV tehnologije, ali (većina njih) tek treba da dostigne pristojnu maržu od prodaje električnih vozila. Jedan od vodećih EV igrača u industriji, međutim, veruje da će ova tačka biti dostignuta prilično brzo.
Porscheov glavni finansijski direktor Lutz Meschke je prošle nedelje govorio tokom Porscheovog dana tržišta kapitala i rekao da kompanija sa sedištem u Štutgartu očekuje da će postići paritet između marži električnih vozila i modela sa SUS pogonom za otprilike dve godine. U periodu od oko pet godina, Meschke očekuje da će se EV marže povećati jer kupci rado plaćaju više za nove tehnologije, prenosi Motor1.
Porscheova globalna prognoza je da će otprilike polovina segmenta luksuznih automobila pripasti električnim vozilima do kraja decenije. Ovaj proizvođač želi da bude ispred konkurencije i da proda oko 80 odsto potpuno električnih Porschea do 2031. godine, piše portal Autoblog.rs.
„Naš cilj je da selektivno proširimo segmente sa većom maržom i da iskoristimo prilike za određivanje cena električnih vozila“, rekao je generalni direktor Porschea Oliver Blume. Međutim, 911 sa SUS motorom ostaje Porcheov najprofitabilniji model, pobeđujući električno vozilo Taycan.
Za sada, Porsche ima samo jedan čisto električni model u prodaji, pomenuti Taycan, i to u različitim verzijama. Uskoro, verzija Macana sa nultom emisijom će se pridružiti gami, iako je odložena zbog problema sa softverom sa kojima se Volksvagen grupa trenutno suočava. U budućnosti, Porsche želi da bude sam odgovoran za softver svojih automobila, ali Macan EV sada ne bi trebalo da se pojavi do 2024.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.