Avio kompanija Viz er (Wizz Air) saopštila je danas da su posle jučerašnjih problema, onlajn usluge ove kompanije dostupne i da putnici sada mogu da rezervišu karte i da se prijave onlajn.
„U skladu sa našom politikom, iako je uzrok poremećaja bio van naše kontrole, klijenti čiji su letovi otkazani, će automatski dobiti 120 odsto refundiranja u Wizz kreditima u roku od 24 sata od planiranog polaska leta“, navodi se u saopštenju.
Ukoliko klijenti žele da ponovo rezervišu let, umesto da dobiju povraćaj novca, to mogu učiniti putem telefonske linije a sada ponovo i putem zvanične veb stranice ili mobilne aplikacije kompanije, preko kojih mogu zatražiti i refundaciju, naveli su iz te avio kompanije.
Pročitajte još:
Od 17 sati širom sveta otkazano više od 4.000 letova
LONDON – Od 17 časova, danas je širom sveta otkazano 4.295 letova – ova cifra može da se menja kako dan odmiče, podaci su Kompanije za analizu avijacije Sirijum. Do sada su otkazana 143 leta sa odlazećih aerodroma u Ujedinjenom Kraljevstvu, što je 4,6 odsto svih planiranih polazaka u zemlji, dok su otkazana 142 dolazna leta, prenosi Skaj njuz. Brojni aerodromi širom sveta danas su prijavili kašnjenja, otkazivanja ili odlaganja letova usled tehničkih problema sa prekidom internet usluga i komunikacija. Kompanija Majkrosoft saopštila je da preduzima „akcije na ublažavanju“ nakon problema koje su prijavili korisnici. Kompanija istražuje pitanja u vezi […]
Opširnije