“Plug-in hibride je teško prodati, kupci ih ne razumeju”

Dok su mnogi tvrdili da su plug-in hibridi prava mera u elektrifikaciji i da im treba samo još malo povećati domet, tržište je reagovalo drugačije.

Kia je jedan od brendova koji najviše ulaže u elektrifikaciju, a pritom ima i raznovrsnu ponudu. Pored klasičnih modela sa pogonom na fosilna goriva, Kia već dugo nudi “lake” i pune hibride, ali i plug-in hibride.

Za razliku od električnih modela, tržište plug-in hibrida pokazalo se najkomplikovanijim. I dok su mnogi tvrdili da su plug-in hibridi prava mera u elektrifikaciji i da treba samo još malo da povećaju domet, tržište je reagovalo drugačije.

Foto: Pixabay

Ovaj koncept je posebno teško objasniti širem krugu potencijalnih kupaca, a još teže ih je ubediti da obave kupovinu. Ovo je potvrdio šef marketinga korejskog brenda za tržište Australije, Din Norbijato, koji je dao intervju za CarExpert.

“Lično, verujem da je taj koncept teško prodati”, rekao je, između ostalog, Norbijato.

“Mislim da ga potrošač ne razume”, dodao je on.

Kia trenutno ima nekoliko PHEV modela u svom asortimanu, kao što su Sportage, Sorento i Niro. Trenutno je električna ponuda mnogo atraktivnija, predvođena nagrađivanim EV6.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.