Direktor Volkswagena Thomas Schafer je u razgovoru za nemački magazin Automobilwoche govorio o budućnosti brenda i poznatim modelima
Razgovor se bazirao na električnim vozilima koja u istoriju šalju motore s unutrašnjim sagorevanjem. Schafer je izjavio da je VW gotovo završio s lansiranjem novih modela sa SUS motorima.
Prošle godine Volkswagen je saopštio da planira da proizvodi sledeću generaciju Passata (samo kao karavan) i Tiguana, dok 2024. godine stiže Tayron (kompaktni crossover za Kinu) te redizajnirani T-Roc 2025. godine. Schafer je najavio da će to biti poslednji automobili sledeće generacije sa SUS motorima koji će biti dostupni 2030-tih.
“T-Roc je poslednji model s novim SUS motorom u Evropi koji vidimo na horizontu. Naravno, drugi modeli će dobiti čak i veća poboljšanja, ali potpuno nova vozila nisu u planu nakon toga, barem ne za sada”, kaže direktor Volkswagena.
On je dao odgovor i na pitanje šta će biti s Golfom, a reč je o “velikom poboljšanju” koje dolazi 2024. godine kako bi model ostao svež i konkurentan do kraja decenije. Deveta generacija Golfa s benzinskim i dizelskim motorima nije planirana, ali Schafer to ne isključuje u potpunosti.
“Ako se svet bude razvijao potpuno drugačije od očekivanog do 2026. ili 2027. godine, tada bi mogli da lansiramo potpuno novo vozilo. Međutim, ne verujem u to, za sada nije u planu”, dodao je on.
Direktor je nagovestio i kraj za model Polo jer će Euro 7 standard emisije gasova učiniti supermini preskupim nakon dodavanja hibridne tehnologije. Otkrio je da bi koštao kao i ID.2all.
Kompaktni električni crossover iz Wolfsburga stiže 2026. godine te bi mogao da nosi ime ID. Tiguan. Kompanija namerava da zadrži legendarna imena živim i u električnoj eri, tako da imena Golf i Tiguan ne idu u prošlost nakon završetka ere SUS motora. Schafer je rekao da električni Golf na MEB/MEB+ platformi nije planiran te da će biti baziran na SSP platformi, tako da se očekuje nakon 2028. godine
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.