Marketinška agencija, Ubiquitous, iskorišćava strast korisnika društvenih mreža prema TikTok-u i pruža im “izuzetnu poslovnu priliku” – plaćanje za beskrajno skrolovanje po TikTok-u
Ubiquitous, kompanija koja pomaže brendovima u rastu putem “influenser marketing kampanja”, otvorila je prijave za svoj “TikTok Watching Job 2.0”. Tri kandidata koja prođu selekciju će biti plaćena sa 100 dolara po satu za 10 sati neprekidnog skrolovanja po TikTok-u kako bi otkrili “nove trendove u nastajanju”.
Prijave za posao zahtevaju da kandidati se pretplate na YouTube kanal kompanije Ubiquitous, popune formular sa objašnjenjem od 50-100 reči zašto bi baš oni trebalo da dobiju ovaj posao, a opciono mogu objaviti i tvit o tome zašto zaslužuju ovu priliku. Tvit će staviti kandidate u prioritet za razmatranje.
Svi zainteresovani kandidati moraju biti punoletni i upoznati sa platformom TikTok. Rok za prijavu je 31. maj 2023. godine.
Ova nije prvi put da je Ubiquitous ponudio sličan program. Prema informacijama New York Post-a, u oktobru prošle godine, dobitnici su mogli zaraditi 50 dolara po satu za 12 sati provedenih na TikTok-u, uz dodatne pogodnosti u vidu poklon kartica.
TikTok je u poslednjim godinama doživeo izuzetan rast, udvostručivši broj svojih korisnika širom sveta sa 291,4 miliona na 655,9 miliona između 2019. i 2021. godine. Prema proceni Insider Intelligence-a, očekuje se da će do 2025. godine dostići broj od milijardu korisnika.
Analitičari s Wall Street-a su u istraživanju kompanije Bernstein Research ranije uporedili format kratkih video sadržaja na TikTok-u sa kokainom. Njegov format je brzo kopiran i od strane drugih društvenih medija, pa je tako Instagram uveo Reels, a YouTube Shorts.
Ubiquitous još uvek nije odgovorio na zahtev Business Insider-a za komentar u vezi sa ovom poslovnom prilikom.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.