BEOGRAD – “Infrastruktura železnice Srbije“ otvorila je danas novi servis za građane za primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad.
Kako je saopšteno, cilj servisa je da se održi i očuva najviši kvalitet usluga, uređenost i izgled železničkih objekata, stanje železničke infrastrukture i udobnost i komfor putovanja vozovima brzinom od 200 kilometara na sat.
Građani primedbe mogu dostavljati na brzapruga.primedbe@srbrail.rs.
Na novi mejl, građani mogu prijaviti sve probleme na koje su naišli na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, prvenstveno kada je reč o železničkoj infrastrukturi.
Mogu da prijave i probleme u vezi sa zaštitnom ogradom duž pruge, kao i prijave zbog ponašanja železničkog osoblja na brzoj pruzi.
“Takođe, poželjna je i svaka sugestija građana kako da brza pruga Beograd – Novi Sad bude još bolja i lepša, a naša usluga kvalitetnija”, navodi se u saopštenju.
Stručne službe “Infrastrukture železnice Srbije“ navode da će u najkraćem roku sagledati sve prijavljene probleme, primedbe i sugestije i učiniti sve da oni budu što pre rešeni.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.