U srcu sočiva je, prema tvrdnjama Arstehnike, “ArmM0” procesor i “Micro LED” displej sa 14 hiljada piksela po inču.
Kompanija iz Kalifornije “Mojo Vision” od 2015. godine radi na izradi pametnih sočiva, a ideja je slična onoj na kojoj se temelje VR naočare – da se tehnologija proširene stvarnosti smesti u blizinu očiju, kako bi se korisnicima olakšalo obavljanje svakodnevnih zadataka.
U srcu sočiva je, prema tvrdnjama Arstehnike, “ArmM0” procesor i “Micro LED” displej sa 14 hiljada piksela po inču. Displej ima svega 0,5 milimetara u prečniku, a kreatori kažu da ga to čini najmanjim ekranom za prikazivanje dinamičnih sadržaja koji je ikada napravljen.
Drev Perkins, izvršni direktor Mojo Vision-a, rekao je da je bio prvi koji je imao “demonstraciju na oku pametnog kontaktnog sočiva proširene stvarnosti sa kompletnim karakteristikama”. U intervjuu za CNET, rekao je da je nosio samo jedno sočivo u trajanju od sat vremena. Na kraju, kompanija bi želela da korisnici mogu da nose sočiva istovremeno i da kreiraju 3D vizuelne slojeve, navodi se u publikaciji.
Ova ideja prevazići će najveću prepreku VR naočara, a to je sama glomaznost VR naočara.
Kompanija se nada da će sočiva otključati eru “nevidljivog računarstva”, uklanjajući potrebu za nezgrapnim hardverom za nošenje.
– Na kraju krajeva, ovo je alat koji ljudima može dati nevidljivog pomoćnika tokom celog dana da ostanu fokusirani bez gubitka pristupa informacijama koje su im potrebne da bi se osećali samopouzdano u bilo kojoj situaciji – rekao je Perkins.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.