logo transparend vojvodina uzivo

Otkrivamo vam kako će izgledati novi železnički most preko Tamiša kod Orlovata

ZRENJANIN – Akcionarsko društvo “Infrastruktura železnice Srbije” raspisalo je nedavno tender za radove na izgradnji novog mosta preko Tamiša kod Orlovata, na železničkoj pruzi Pančevo Glavna-Zrenjanin-Kikinda-državna granica.

Ovim tenderom poznato je na koji način će se graditi nov železnički most, 12 metara nizvodno od postojećeg. Uz novi most, izvršiće se i rekonstrukcija postojeće pruge, zbog uklapanja novog mosta sa postojećom trasom.

Projektovani (novi) most pozicioniran je paralelno sa postojećim na međusobnoj udaljenosti od oko 12 m, kako bi se omogućilo odvijanje železničkog saobraćaja za vreme izvođenja radova na novom mostu. U skladu sa zahtevima investitora, projektna brzina na izmeštenoj trasi pruge iznosi 100 km/h, a novi most premostiće Tamiš slično postojećem, u tri raspona od po oko 40 metara. Dužina mosta biće oko 120 metara, a novog dela pruge 1235 metara, uz mašinsko regulisanje koloseka u dužini od 178,8 metara. Kako se još navodi u tenderskoj dokumentaciji, izgradnja mosta neće uticati na saobraćaj vozova koji postoji na postojećoj (magistralnoj) pruzi, osim u domenu tačaka odvajanja nove pruge od postojeće.

Izgled novog železničkog mosta

 

Prema priloženom dinamičkom planu, ukupno trajanje građevinskih radova na projektu iznosi 325 dana. Procenjeno vreme za izradu tehničke dokumentacije potrebne za izvođenje radova iznosi 6 meseci, dok rok isporuke, odnosno izvođenja radova, uključujući i pripremu tehničke dokumentacije (PGD, PZI i PIO), ne može biti duži od 21 mesec.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.