OPOVO – Povodom novonastale situacije sa preduzećem „Lasta“, predsednik opštine Opovo, Miloš Markov, obratio se sledećim saopštenjem.
U utorak, 26. jula održan je sastanak sa predstavnicima „Laste“ na kojem su prisustvovali predsednik opštine Miloš Markov, vd direktora JP „Mladost“ Slavko Mančev, Živorad Simić, direktor PJ Avala i Branislav Stanković direktor odseka za komercijalne poslove i marketing, najavljen je i generalni direktor, Vladan Sekulić, međutim zbog drugih obaveza on nije uspeo da prisustvuje ovom sastanku.
Kao tema koja je prvenstveno najavljena bilo je povećanje cena pojedinačnih karti, markica kao i mesečne subvencije koje opština plaća ovom preduzeću, o čemu se na sastanku i raspravljalo. Napominjem da smo na prethodnom sastanku koji je održan u maju, uvažili zahtev da se mesečna subvencija uveća i to smo obezbedili rebalansom budžeta na skupštini i taj iznos sa 300.000 dinara mesečno, povećali na 400.000 dinara, što je u globalu na godišnjem nivou 4,8 miliona dinara.
Na osnovu analitike sa kojom su predstavnici „Laste“ izašli, gde su predočili činjenicu da su tri polaska nerentabilna i da će oni morati da ih ukinu, mi smo strikno izašli sa stavom da je tako nešto neopravdano i nije u interesu stanovnika i putnika sa teritorije naše opštine, i da želimo da pored svega nađemo alternativno rešenje, ponovo razmotrimo sve mogućnosti, eventualno opet povećamo mesečni iznos subvencije i slično. Bez valjanog zaključka ili dogovora za koji nismo dobili prostor od predstavnika Laste, oni su samoinicijativno povukli taj potez i bez obaveštenja ukinuli tri polaska. Na taj način su putnici dovedeni u nezavidan položaj, a mi kao predstavnici lokalne samouprave ostali bez pravog načina da pomognemo našim sugrađanima koji putuju Lastom.
Inače, svakodnevno dobijamo pritužbe putnika na kašnjenje polazaka, na kvalitet vozila, na spajanje linija i slične probleme sa kojma se putnici sa naše teritorije susreću. Za sve ove stvari smo pokušavali da obavestimo predstavnike Laste, a sve u dobroj nameri i želji da se uslovi poboljšaju, međutim bez uspeha.
Ova saradnja je započela kao partnerski odnos, zasnovan na obostranom interesu, ali da se polasci bez prethodnog obaveštavanja ili pokušaja da se problemi reše, ukinu, vidimo kao jedan jednostrani potez, i potez u kojem se ne uvažavaju potrebe obe strane i zbog toga smo vrlo rezignirani.
Povodom ove situacije odlučili smo da formiramo radnu grupu koja će se baviti problemom javnog prevoza gde na ovaj način pozivamo građane koji putuju i dobro znaju situaciju na terenu da nam se pridruže i delegiraju pojedince koji će u radu radne grupe učestvovati i svojim iskiustvom pomoći u rešavanju problema prevoza.
Na kraju, ne želimo da odvajamo velika sredstva iz Budžeta, da odvajamo od dečijih igrališta, škole, doma zdravlja i slično, a da za uzvrat ne dobijamo kvalitet usluge koji je dogovoren.
Na kraju, kao srednjoškolac i student koristio sam usluge prevoza „Laste“ putovao do Beograda i nazad i mogu da konstatujem da je nekada, po pitanju „Laste“ situacija bila neuporedivo bolja. Što se tiče opštine Opovo, mi od ovog trenutka počinjemo na aktivnom rešavanju ovog problema, imamo komunikaciju i sa drugim prevoznicima i učinićemo sve da poboljšamo kvalitet života naših građana, a to i kroz aktivnosti oko poboljšanja kvaliteta nivoa usluga javnog prevoza ka Beogradu, saopštio je za Glas Opova predsednik opštine Miloš Markov.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.