Oporavak Subotice i Palića kao turističkih destinacija u 2021.

Palić

SUBOTICA – Subotica i Palić se kao turističke destinacije oporavljaju mnogo brže, nego što se to moglo očekivati. O tome svedoče podaci za prvih deset meseci ove godine.

Sa druge strane, zaposleni u turizmu završavaju još jednu neizvesnu godinu, u nadi da će naredna biti bolja.
Podaci za prvih deset meseci pokazuju da su turisti, kako domaći tako i oni strani, ne samo počeli da se vraćaju u Suboticu i na Palić, već su to činili u značajno većem broju nego predhodnih godina. Te dve turističke destinacije tako u ovoj godini beleže rast i u dolascima i u noćenjima.

„U dolascima je taj rast na Paliću više od 30 odsto, isti toliko i u noćenjima, dok je u Subotici rast još veći. Ako govorimo o dolascima rast je preko 40 odsto, dok su noćenja u rastu od preko 50 odsto”, objašnjava Aleksandar Medaković, direktor Turističke organizacije Subotica.

Godina na izmaku je podelila turističke agencije. Mnoge su zatvorene, a neke beleže veoma uspešnu poslovnu godinu. Evo i zašto.

„U suštini mogu reći da je veliki broj njihovih zamenskih putovanja iskorišćen, i te turističke destinacije su se usmerile na destinacije na koje smo mogli da putujemo ove godine, a to su pre svega Turska, Grčka, pa čak i Hrvatska i Crna Gora. Dakle turističke destinacije na koje smo mogli putovati sa bilo kojom vakcinom ili u određenim slučajevima sa pi-si-ar testom”, ističe Boris Tot, vlasnik turističke agencije u Subotici.

Naš sagovornik ističe da veliku zahvalnost duguju i građanima, jer da se oni nisu odvažili da krenu na putovanja, posla bi bilo još manje.

„Mi turistički radnici se zahvaljujemo svim turistima koji su nam poklonili poverenje u ovoj godini, koja je i dalje bila godina pandemije, jer je upravo na taj način sačuvan veliki broj radnih mesta”, dodaje Tot.

Zaposleni u oblasti turizma veruju da će naredne 2022. godine biti jedna dobra i pre svega izvesnija godina.

„I radnici u turizmu i turistička privreda moraju na jedan drugačiji način da se pripreme za 2022. godinu, u smislu da će se mere samih putovanja promeniti, pa očekujemo fleksibilnost turističke privrede i svakako da ćemo se truditi da i naredna godina bude jedna od boljih kada su u pitanju turizam i turistička privreda”, kaže Aleksandar Medaković.

Aranžmani za narednu godinu su već u opticaju, ali u turističkim agencijama ističu da se najveći broj ponuda za narednu letnju sezonu može očekivati u januaru i fabruaru 2022. godine.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još: