Zatvaranje topionica u Kini i Evropi već sada utiče na proizvodnju čelika koji se koristi za automobile.
Problemi auto-industrije sa nedostatkom čipova još traju i pitanje je koliko dugo će se nastaviti. Ali javlja se i novo usko grlo u isporuci sirovina.
MetalMiner Automotive (Mesečni indeks metala u auto-industriji – MMI) značajno je pao u oktobru za 9,08%. Ograničenja proizvodnje zbog nedostatka energije i zatvaranja topionica i dalje su stalni trend u proizvodnji automobila.
Međutim, potražnja za automobilima u SAD i Evropi je velika. Zato mnogi u automobilskoj industriji pokušavaju da pronađu ravnotežu između dostupnih zaliha i tražnje potrošača.
Zatvaranje topionica u Kini i Evropi već sada utiče na proizvodnju čelika koji se koristi za automobile. Kako i kada će se to promeniti, za sada nije jasno.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.