Kupcima će biti dostupan samo karavan, pogonjen moćnim plug-in hibridom, a za tradicionaliste tu su i dizelaši.
Novi Passat Variant imaće premijeru krajem avgusta, a Volkswagen sada objavljuje prve detalje o sledećoj generaciji ovog vozila.
Automobil na tržište stiže tokom prvog kvartala 2024. To je deveta generacija jednog od najuspešnijih automobila srednje klase, a ima 50-godišnju istoriju – prodato je više od 30 miliona primeraka.
Tokom procesa dizajna novog modela Passat Variant, Volkswagen je koristio najnoviju razvojnu fazu modularne platforme – čija je skraćenica MQB evo.
Proizvođač obećava vrhunske materijale u unutrašnjosti i “prefinjenost vožnje” uz minimalnu buku.
Zajedno sa novim multimedijalnim sistemom (12,9 ili 15 inča) i funkcijskim dugmadima na volanu, ergoActive prednja sedišta će takođe biti dostupna kao opcija.
Imaju električno podešavanje (do 14 pozicija, u zavisnosti od modela i opreme) i različito konfigurisane funkcije masaže i klimatizacije.
Klizači na dodir sa pozadinskim osvetljenjem nalaze se ispod ekrana multimedijalnog sistema i koriste se za podešavanje funkcija kao što su unutrašnja temperatura i jačina zvuka.
Takođe, Passat će opciono biti ponuđen sa novim head-up displejem koji projektuje informacije na vetrobransko staklo.
Novi Passat Variant je veći od svog prethodnika. Duži je od njega za čak 14 cm što povećava prostor za noge putnika pozadi za dodatnih 5 cm.
Kapacitet prtljažnika je takođe povećan i to za 40 litara i sada iznosi 690 litara.
Passat takođe nudi još napredniju generaciju prilagodljive kontrole vešanja: opcioni DCC Pro sa amortizerima sa dva ventila.
Ovaj sistem konstantno reaguje na površinu puta i situaciju u vožnji i uzima u obzir parametre kao što su upravljanje, kočenje i regulacija ubrzanja. Idealno amortizovanje se izračunava za svaki točak, a amortizeri se podešavaju u deliću sekunde.
Vozač ima mogućnost da DCC sistem prilagodi svojim individualnim preferencijama – od izuzetno udobnih do ekstremno sportskih podešavanja.
Sistem Vehicle Dynamics Manager takođe je deo standardne opreme. To je sistem MQB platforme koji je debitovao u aktuelnoj verziji Golfa GTI.
Ovaj sistem upravlja funkcijama elektronske blokade diferencijala (XDS) i poprečnim dinamičkim komponentama kontrolisanih amortizera u sistemu DCC Pro.
Zahvaljujući sistemu Vehicle Dynamics Manager, upravljanje je neutralnije, stabilnije, agilnije i preciznije sa regulacijom kočenja za svaki pojedinačni točak i podešavanjem tvrdoće amortizera u zavisnosti od točka.
U paketima sa premijum specifikacijama, Passat Variant će biti ponuđen sa novom generacijom IQ.LIGHT Matrix LED farova. Ova moćna svetla imaju novi visokoefikasni glavni svetlosni snop, čiji je domet oko 500 metara.
Zahvaljujući MQB evo platformi, različite vrste pogona su dostupne za novi Passat Variant. Model će biti u ponudi sa turbo-dizel motorima (od 150 do 193 KS), turbo benzinskim motorima (TSI), delimičnim hibridnim turbo benzinskim motorima (eTSI) i plug-in hibridnim sistemima (204 i 272 KS).
Električni domet novih plug-in hibrida je povećan, u zavisnosti od opreme, na 100 kilometara (baterija 26 kWh). Takođe, punjenje naizmeničnom strujom biće brže za sve eHybrid verzije, a DC punjenje (50 kW) će takođe biti moguće po prvi put kao deo standardne opreme.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.