Nike, svetski poznata kompanija za proizvodnju odeće i obuće, upravo je najavila kupovinu RTFKT Studija, vodeću kompaniju koja razvija “digitalne kolekcionarske predmete”, koji spajaju savremenu kulturu i brendove.
RTFKT tvrdi da je u februaru, saradnja sa tinejdžerskim umetnikom FEVOCiOUS na prodaji pravih patika uparenih sa virtuelnim, uspela da proda oko 600 pari/NFT za samo šest minuta, što je u to vreme ostvarilo preko 3,1 mil USD.
To je bilo otprilike u istom periodu ranog proleća kada je većina nas prvi put čula za NFT, pošto je Grimes prodao digitalna umetnička dela u vrednosti od oko 6 mil USD 1. marta. Nije jasno da li neki od ovih digitalnih predmeta sada vredi toliko.
– Gledajući trenutno OpenSea i Nifti Gatevai, vidimo da su neki od njih ili navedeni ili su nedavno prodati po nižoj ceni od prvobitne cene – piše portal The Verge.com.
Ovo je vrsta vizije koju Nike prihvata, dajući zasluge osnivaču kompanije Benoa Pagottu, Chrisu Leu i Stivenu Vasilevu da su iskoristili “najnovije mašine za igre, NFT, autentifikaciju blokčejna i proširenu stvarnost kako bi stvorili jedinstvene virtuelne proizvode i iskustva.”