Striming gigant navodno razmatra da izbacuje jednu epizodu nedeljno za određene serije.
Takozvani “binge” model, odnosno praksa da se izbace sve epizode sezone čim serija izađe, je nesumnjivo popularizovalo Netflix. Međutim, novi izveštaji tvrde da striming gigant želi da se udalji od tog modela i počne da izbacuje po jednu epizodu nedeljno.
“Striming ratovi” su imali veliki uticaj na Netflix poslednjih godina.
Uprkos uspehu velikih blokbastera kao što je “The Gray Man” ili serija “Stranger Things”, sve jača konkurencija vrši pritisak na Netflix. Disney+, HBO Max, Prime Video, Hulu, Apple TV+, pa čak i Peacock sve više rade na originalnom sadržaju.
Zbog priliva sadržaja koji je ljudima veoma lako dostupan, bilo je mnogo razgovora o tome kako Netflix može da se promeni i prilagodi da bi zadržao svoju titulu kralja striminga, a 2022. godina je sigurno bila informativna po tom pitanju. Suzbijanje deljenja lozinki, jeftiniji paketi sa reklamama i slično, a gigant je takođe postao i stroži prema svojim serijama (zbogom Cowboy Beebop i Resident Evil).
Ovo poslednje i sve veći značaj koji Netflix pridaje gledanosti u prvoj nedelji i mesecu od objavljivanja emisije ponovo su pokrenuli razgovore o tome da li je “binge” model još uvek najbolji.
Sada se čini da je Netflix na ivici velike promene.
Novo izdanje biltena Puck News sugeriše da Netflix želi da se u nekom obliku udalji od “binge” modela. Netflix trenutno izbacuje jednu epizodu nedeljno za neke rijaliti takmičarske emisije, ali bi uskoro moglo doći vreme kada će se taj model koristiti za najveće Netflix originale kao sredstvo za zadržavanje gledalaca tokom dužeg vremenskog perioda.
Netflix je već počeo da eksperimentiše sa drugim modelima pored “binge”-a. Najnovije sezone serija “Ozark” i “Stranger Things” bile su podeljene na dva dela, a Netflix isto to planira da uradi i sa četvrtom sezonom serije “Manifest”. Potencijalni prelazak na nedeljno izbacivanje epizoda bi konačno dovelo do toga da se Netflix okrene modelu koji Disney, Prime Video i drugi veliki striming servisi već uveliko koriste (gledamo vas “Kuća Zmaja”).
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.