“Basic with Ads” dolazi sa ograničenjima, uključujući znatno manje filmova i TV serija od “regularnog” plana.
Prošlog meseca, Netflix je uradio nešto čemu se godinama opirao: lansirao je pretplatnički plan sa reklamama.
Jeftinija opcija, nazvana “Basic with Ads,”, košta 6,99 dolara mesečno, u poređenju sa skupljom pretplatom koja se kreće od 9,99 do 19,99 dolara mesečno.
Ali dolazi sa ograničenjima, uključujući znatno manje filmova i TV serija od “regularnog” plana.
Netflix je to i spomenuo kada su najavili “Basic with Ads” rekavši da “ograničen broj filmova i TV serija neće biti dostupno zbog ograničenja licenciranja”.
Reelgood, pretraživač i vodič za striming, analizirao je veličine kataloga plana bez reklama i novog plana koji podržava reklame u SAD.
Utvrđeno je da od 13. decembra Netflix-ov “Basic with Ads” ima 245 filmova manje i 118 serija manje od bilo kog drugog plana, u Americi.
U izjavi za Business Insider, Netflix je ponovio da je ograničen broj naslova nedostupan zbog ograničenja licenciranja. Striming gigant je dodao da “radi na tome” da ih učini dostupnim.
Reelgood je takođe pogledao koji filmovi i seriju nedostaju.
Tri najpopularnija filma kojih nema, na osnovu Reelgoodovih rezultata popularnosti, su “Bullet Train”, “Where the Crawdads Sing”, i “Uncharted”.
Treba napomenuti da je sva tri filma Sony objavio ove godine, koji se su nakon prikazivanja u bioskopima našli na striming platformi kao deo ugovora između dve kompanije. Čini se da Netflix i Sony tek treba da postignu dogovor o reklamam u ovim filmovima.
Što se tiče popularnih serija fale “The Walking Dead”, “Peaky Blinders” i “The Last Kingdom”.
Američki pretplatnici na “Basic with Ads” i dalje dobijaju preko 3.700 filmova i više od 2.200 TV serija. Ali oni koji traže potpuno Netflix iskustvo moraće da plate više mesečno.
Što se tiče nas, neće se mnogo razlikovati taj model.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.