Netflix gasi najjeftiniju pretplatu bez reklama

Netflix je najavio da u Kanadi gasi najjeftiniju pretplatu bez reklama, čime će novi korisnici morati da izaberu između reklamnih prekida ili veće cene pretplate.

Netflix u Kanadi polako menja svoju ponudu. Striming gigant je najavio da ukidanje osnovnog, odnosno “Basic” plana pretplate od 9,99 dolara, čime efektivno gasi najjeftiniju pretplatu bez reklama. To znači da će novi Netflix pretplatnici morati da odluče da li su spremni da trpe reklame, ili da izdvoje nešto više novca za skuplji paket bez njih.

U Kanadi, Netflix pretplata sa reklamama trenutno košta 5,99 dolara i omogućava korisnicima gledanje sadržaja na do dva ekrana odjednom, naravno uz reklamne blokove.

Bez osnovnog plana, sledeći paket bez reklama košta čak 16,49 dolara mesečno, koji takođe dolazi sa mogućnošću simultanog gledanja na dva uređaja. Dakle to je razlika od čak 10 dolara. Postoji, naravno, i Premium plan od 20,99 dolara koji nudi sadržaj u 4K rezoluciji, uz mogućnost dodavanja do dva člana koji ne žive u istom domaćinstvu.

Promena u opcijama pretplate dolazi nekoliko meseci nakon što je Netflix koristio kanadsko tržište kao poligon za testiranje promena u borbi protiv deljenja lozinki.

Ova strategija Netflixa deluje kao sofisticiran način da se korisnici “podstaknu” da se odluče za jeftiniji plan sa reklamama ili da izdvoje dodatni novac ako ne podnose reklamne blokove. Ovom promenom, Netflix nastoji da maksimizuje svoje prihode, bilo povećanjem broja reklama ili podsticanjem korisnika na skuplje pretplate.

Netflix je već ukinuo osnovni plan za nove pretplatnike, a predstavnik kompanije izjavio je da će u skorijem periodu ova opcija biti uklonjena i za trenutne članove, prenosi CTV News.

Pretplatnici koji su trenutno na osnovnom planu od 9.99 dolara moći će da zadrže ovu opciju sve dok ne pređu na neku drugu ili ne otkažu svoju pretplatu.

Ukoliko ovaj novi model prođe u Kanadi, realno je očekivati da će biti implementiran na globalnom nivou. To bi moglo da rezultira istim promenama i na tržištu u Srbiji. Ova promena bi mogla da predstavlja važan korak u evoluciji poslovnog modela različitih striming servisa, pa će biti interesantno pratiti dalji razvoj situacije.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.