Nestlé beleži ukupan rast prodaje za 2,3 odsto u prvom tromesečju 2025.

Kompanija Nestlé objavila je finansijske rezultate za prvi kvartal 2025. godine, u kome je organski rast prodaje dostigao je 2,8 odsto, sa realnim unutrašnjim rastom (RIG) od 0,7 odsto i rastom cena od 2,1 odsto.

Ukupna prodaja je porasla za 2,3 odsto na 22,6 milijardi švajcarskih franaka, uključujući uticaj kretanja deviznog kursa od -0,5 odsto i neto akvizicija od 0,1 odsto.

Kako su saopštili iz ove kompanije, tokom godine očekuju veći organski rast u odnosu na 2024. jer nastavljaju da ostvaruju svoje planove rasta.

Po kategoriji proizvoda, najveći doprinos organskom rastu imali su konditorski proizvodi i kafa. Ovaj rast je zasnovan na povećanju cena, uz dvocifren porast na nekim tržištima.  Gledano po kanalima, organski rast maloprodaje iznosi 2,5 odsto. Organski rast out-of-home kanala iznosi 6,6 odsto. Prodaja e-trgovine je organski porasla za 15,1 odsto, dostigavši 20,1 odsto ukupne prodaje Grupe.

„U prvom kvartalu su ostvareni rezultati u skladu sa našim očekivanjima, a smernice za 2025. godinu ostaju nepromenjene. Zasnovane su na našoj proceni direktnog uticaja važećih tarifa i našoj sposobnosti prilagođavanja“, rekao je Loran Freks, izvršni direktor kompanije Nestlé.

U godini kada Nestlé obeležava dve decenije poslovanja u Srbiji, prva tri meseca ove godine obeležio je značajan rast kategorija kulinarskih proizvoda, hrane za bebe, kao i asortimana Nestlé Professional.

Rast u Zoni Evrope utemeljen je na različitim tržištima i brojnim kategorijama, u trenutno nestabilnom potrošačkom okruženju. Organski rast iznosi 2,4 odsto, uključujući RIG od -0,6 odsto i povećanje cena od 3 odsto. Ostvarena prodaja porasla je za 2,5 odsto, uključujući uticaj kretanja deviznog kursa od 0,2 odsto, istaknuto je u saopštenju.

Tagovi:

0 Komentari
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare

Pročitajte još: