Nemački ministar saobraćaja Folker Vising je naveo da ta država kompletnu revitalizaciju nacionalne železničke mreže može da završi do 2031.
– Sve je dobro pripremljeno, građevinska industrija ima kapaciteta, materijal je tu. Nema, dakle, ni jednog razloga da to ne uspe – rekao je Vising za Deutschlandfunk, a prenosi DPA.
Međutim, upravo je građevinska industrija nedavno izrazila sumnju da je tako obimna sanacija izvodljiva prema planu: da se u narednim godinama revitalizuje 41 frekventan železnički koridor.
Početak projekta označava i početak radova na visokofrekventnoj trasi Frankfurt-Manhajm, koja će od 11h svake noći do jutra biti zatvorena.
– Ta linijaje poput začepljene žile kucavice u organizmu. To će sada biti zaustavljeno, sanirano i onda će sistem bolje funkcionisati – rekao je Vising.
Do sredine decembra biće modernizovane šine, kontaktna mreža, signalni uređaji, skretnice, nadvožnjaci i stanice.
Vising je ocenio da je proteklih godina država premalo ulagala u održavanje železnice. Nasuprot tome, rekao je, sadašnja vlada planira “istorijske inveticije”.
– Mi smo linije finansiranja znatno proširili, do iznosa od plus 27 mlrd EUR. Ipak, na kraju će biti potrebno još novca – rekao je ministar.
Pročitajte još:
Počela izgradnja Jedinstvenog dispečerskog centra železnice (VIDEO)
BEOGRAD – Izgradnja Jedinstvenog dispečerskog centra sa sistemima za upravljanje i kontrolu železničkog saobraćaja u Srbiji je počela, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije. Prvi radovi, kako se dodaje, krenuli su 19. februara i u proteklih mesec i po dana iskopano je oko 50 kilometara kanala za polaganje optičkih kablova duž pruga u beogradskom železničkom čvoru, od Železnika i Ostružnice do Makiša. – U toku je iskopavanje kanala za optičke kablove na pruzi između Male Krsne i Velike Plane. Jedinstveni dispečerski centar nalaziće se u železničkoj stanici Beograd Ranžirna u Makišu i biće izgrađen u objektu u kojem se sada nalazi […]
Opširnije