Nećete verovati šta sve neki ljudi kradu iz hotelskih soba: Jedan hotelijer je čak prijavio da mu je nestao klavir

U nekim zemljama gosti hotela suočavali su se sa kaznom zatvora zbog glupavih krađa peškira.

Većina hotela želi da se, dok odsedate kod njih, osećate što udobnije. Od besplatnih olovaka do sapuna i šampona, sobe su pune lepih sitnica kako bi vaš boravak bio još prijatniji.

Možda ćete doći u iskušenje da neke od ovih stvari ponesete sa sobom. Određene stvari, poput besplatnog šampona, dobijate i slobodno ih možete spakovati u svoj kofer. Ostali predmeti pripadaju hotelu, ako vas uhvate u krađi, očekujte kaznu.

Šta možete poneti iz hotelske sobe?

Sve što je besplatno možete uzeti besplatno. To uključuje male boce šampona, regeneratora, losiona za telo, kafu, šećer, slatkiš…Papuče će biti bačene nakon što odete, pa je u redu ako ih želite da ih ponesete sa sobom. Pribor za pisma, olovke, papir za beleške, razglednice su takođe  vama na dar, a budući da nose njihov logo, hoteli ih smatraju besplatnom reklamom.

Šta ne možete poneti iz hotelske sobe?

Gosti često nose peškire, fenove za kosu, jastuke i ćebad, a oni maštovitiji i hrabriji i radio aparate, skidaju satove sa zidova, slike, daljinske upravljače za televizore — čak i Bibliju.

Međutim, svi ovi predmeti pripadaju hotelu i namenjeni su da ostanu tamo i nakon vas.

Bademantile treba ostaviti u sobi jer se oni peru nakon što ste ih vi nosili. Retki su hoteli u kojima gostuje bogata klijentela koji ogrtače sa svojim logom poklanjaju gostu ako ih gost želi.

Ako ste u nedoumici da li je nešto besplatno i imate li pravo da se poslužite – možete nazvati recepciju i saznati.

Foto: pixabay

Ostali predmeti koji se obično kradu iz hotela

Gosti će često maznuti šoljice koje dolaze uz doručak uz obrazloženje da žele da završe svoju kafu. U stvarnosti su šoljice zaista popularne, pa svakodnevno nestaju uprkos tome što su slične dostupne u suvenirnicama nedaleko od hotela i može ih kupiti za siću.

Posledice krađe u hotelu

Ako uzmete nešto iz svoje hotelske sobe, možete očekivati dodatan trošak na svom računu. Ogrtači i peškiri se toliko često kradu da mnogi hoteli sad navode cenu na vešalici, te će automatski teretiti kreditnu karticu koju imaju u evidenciji za dodatne troškove ako nešto nestane.

Robert Thrailkill, generalni direktor Conrada Miamija, jednom je rekao: Ako gost uživa u nečemu toliko da to poželi da ponese sa sobom, može to učiniti ako je spreman da plati. Gostima dajemo mogućnost kupovine određenih stvari poput posteljine, frotira, bademantila.

U nekim zemljama gosti hotela suočavali su se sa kaznom zatvora zbog glupavih krađa, poput peškira. Najbolje je biti oprezan i pitati recepciju ako niste sigurni da li je nešto besplatno – posebno kada putujete u stranu zemlju i niste upoznati sa zakonima zemlje.

Najsmešnije krađe

Jedan hotelijer iz Italije je rekao: „Kada sam prošao kroz predvorje, primetio sam da nešto nedostaje, a ubrzo nakon toga sam saznao da su trojica nepoznatih muškaraca u kombinezonima odnela klavir iz mog hotela i naravno više nikada se nije pojavio.

Uprava jednog odmarališta na Maldivima rekla je da kupuju nove cvetne aranžmane nekoliko puta nedeljno kako bi zamenili nedostajuće.

A u jednom hotelu u Francuskoj, gost je uhvaćen kako pokušava da ukrade punjenu veprovu glavu. Kasnije je dobio na poklon ovaj trofej – prijatelji su kupili dragoceni komad iz hotela i poklonili mu ga kao svadbeni poklon.

Kako sobu kod kuće pretvoriti u apartman?

Ako želite da ponesete nešto sa sobom, mnogi hoteli imaju online prodavnice, idealne za svakoga ko je sanjao o transformaciji svoje spavaće sobe u hotelski apartman. Na tim stranicama možete kupiti sve svoje omiljene stvari iz hotela, od njihovih peškira i prekrivača do lampi, tuševa i kreveta. Tako možete sebi priuštiti privid luksuza i kod kuće, a najbolje od svega je što ne morate misliti da li ste prekršili zakon i hoćete li moći to strpati u kofer.

Istraživanje na više od 1.000 hotelijera otkrilo je neke od najčešćih stvari koje nestaju nakon odjave gosta iz hotela.

Većina hotela je prijavila da su se gosti iskrali sa peškirima, dok je 65 odsto izjavilo da su nestali bade mantili, a 49 odsto je primetilo da su ostali bez vešalica za kapute.

Iako vam osoblje možda neće ništa reći direktno u lice, to bi moglo imati negativne posledice za buduće rezervacije.

Verovatno ćete biti stavljeni na crnu listu zbog daljih rezervacija.

Pročitajte još:

 

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.