Nastavljeno podmlađivanje regionalne flote srpske nacionalne avio-kompanije

Air Serbia
SRBIJA – Sedmi avion Er Srbije tipa ATR 72-600, sleteo je na beogradski aerodrom i posle obaveznih procedura trebalo bi da uđe u flotu Er Srbije u narednim danima.

Nova letelica Er Srbije stara je devet godina. Prosečna starost ATR flote Er Srbije u ovom trenutku iznosi osam godina.

U boje i oznake srpske nacionalne avio-kompanije avion je ofarban u Derbiju u Velikoj Britaniji, a od 10. avgusta bio je u proceduri primopredaje i tehničkih kontrola u Nemačkoj, saopštila je Er Srbija.

“Regionalna flota naše kompanije i dalje se širi. Sa radošću smo danas dočekali sedmi ATR tipa 72-600 i nadamo se da će uskoro YU-ASD primiti prve putnike. Nastavljamo sa podmlađivanjem flote i daljim unapređenjem usluge. Naš cilj je da ATR flota u jednom trenutku broji deset aviona”, rekao je generalni direktor Er Srbije Jirži Marek.

Prvi avion Er Srbije tipa ATR 72-600, s registarskom oznakom YU-ALY sleteo je na beogradski aerodrom 27. januara 2022. godine, drugi, YU-ALW 14. maja, a treći YU-ALX 14. jula.

Sve tri letelice poletele su za Srbiju iz Francuske, iz Monpeljea, dok su četvrti, peti i šesti doleteli iz Nemačke.

Četvrti ATR 72-600 YU-ALZ, floti Er Srbije pridružio se 1. decembra prošle godine, dok su peta YU-ASA i šesta letelica istog tipa YU-ASB u flotu ušle 12. januara odnosno 23. juna 2023. godine.

Svih sedam ATR letelica koje su do sada stigle u flotu Er Srbije imaju konfiguraciju od 70 do 72 sedišta.

Tri imaju sedišta marke “Geven Prestige”, dok četvrti, peti, šesti i sedmi imaju “Acro” sedišta koja putnicima omogućavaju veći komfor i udobnost.

Avioni su opremljeni sa dva turboprop motora PW127M, dugački su 27,17 m i imaju raspon krila od 27,05 m.

Najveća brzina koju mogu dostići tokom krstarenja iznosi oko 500 km/h, dok je maksimalni dolet sa punim kapacitetom oko 1.500 km, navedeno je u saopštenju

Pročitajte još:

 Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.