BEČ – Kompanija MTEL Austrija, najveća srpska investicija u Evropskoj uniji, prepoznata je kao ozbiljan igrač na tržištu mobilne telefonije u toj zemlji, što potvrđuje i poslednje priznanje za kvalitet mobilnih tarifa, ali i više od 150.000 korisnika, kaže direktor MTEL Austrija Stefan Božić.
Pored velikog broja korisnika, u kompaniji su posebno ponosni na to što dobar deo njih čine ljudi koji ne potiču sa prostora bivše Jugoslavije, ističe Božić za Tanjug i dodaje da je u planu širenje poslovanja u Nemačku i Švajcarsku.
Kompanija MTEL Austrija je članica Telekom Srbija grupe, registrovana u Austriji 2014. godine, gde je sa komercijalnim radom počela dve godine kasnije.
“Ove godine, MTEL Austrija je dobila veliko priznanje od nezavisne agencije koja se bavi istraživanjem tržišta, odnosno telekomunikacionih operatera koji posluju na tržištu Austrije, koje se odnosi na transparentnost i kvalitet mobilnih tarifa”, rekao je Božić.
MTEL Austrija je prepoznata kao najbolja u vezi transparentnosti i kvaliteta mobilnih tarifa, a tržište mobilne telefonije puno je operatera.
MTEL Austrija je zauzeo prvo mesto u istraživanju Austrijskog društva za potrošačko istraživanje (OeGVS) sprovedeno među korisnicima, u kojem su učestvovali vodeći operatori mobilne telefonije u Austriji, u kategoriji “tarife i uslovi”.
Analizirano je mišljenje korisnika pet telekomunikacionih operatora, među kojima su i naveći A1, Drei I Magenta, i to u tri kategorije – tarife i uslovi, transparentnost i udobnost, kao i obim ponude.
MTEL Austrija je ubedljivo pobedio u najvažnijoj kategoriji – “tarife i uslovi”.
Posebno ističe da je ove godine kompanija stigla do važne brojke – 150.000 zadovoljnih korisnika, koji uglavnom koriste usluge mobilne telefonije, fiksnog interneta i televizije.
Najavljuje da su u poslovnima planovima širenje na nova tržišta, i to već početkom septembra na tržište Švajcarske, gde će korisnicima ponuditi usluge mobilne telefonije i MTS televizije.
Dodaje da do kraja godine nameravaju da MTEL bude dostupan i na tržištu Nemačke, takođe u segmentu mobilne telefonije i TV usluga.
“MTEL Austrija se konstantno trudi da unapredi kvalitet svojih usluga i da proširi asortiman proizvoda. Tako ćemo u narednom periodu korisnicima omogućiti da na našim prodajnim mestima kupe elektronske tagove, što će smanjiti čekanje na naplatnim rampama”, naveo je Božić.
U kompaniji su, kaže, posebno ponosni na činjenicu da među 150.000 aktivnih korisnika, više od 10 odsto te “korisničke baze” čine ljudi koji nisu sa prostora bivše Jugoslavije.
To znači da je sve više Austrijanaca, ali i drugih građana te zemlje, koji koriste usluge MTEL-a zbog povoljnih tarifa i paketa.
“I time dobijamo priznanje za predanost, rad i transparentnost naših usluga i tarifa, i u segmentu mobilne telefonije, kućnog interneta i u segmentu televizije”, rekao je Božić.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.