Najveći broj proizvoda u „Veropulosu“ je iz Srbije

Sekretar Udruženja za trgovinu Privredne komore Srbije (PKS) Žarko Malinović rekao je danas da žig „Čuvarkuća“ dugoročni strateški projekat koji će pomoći da u svesti potrošača bude izgrađen osećaj da domaći proizvodi imaju kvalitet, i da kupujući njih oni jačaju svoju ekonomiju.

„Sa ta tri dinara razlike od kupovine domaćih proizvoda se jačaju naše školstvo, zdravstvo i infrastruktura. Upravo u ovim kriznim vremenima smo videli koliko je važno da budemo oslonjeni na sebe i da jačamo domaću ekonomiju“, ocenio je Malinović tokom posete supermarketu iz trgovinskog lanca „Veropulos“.

Generalni drektor „Veropulosa“ za Srbiju Mark Ernest Garofani navodi da je 95 procenata svežih proizvoda i 65 odsto pakovanih u ovim supermarketima roba iz Srbije.

„Mi smo od retkih lanaca koji idu u susret proizvođačima. “Vero“ podržavao žig “Čuvarkuća“ i iniciramo njegovo širenje kroz finasijsku pomoć malim proizvođačima da dobiju taj žig, jer je Srbija zemlja koja ima izvanredan potencijal proizvodnje“, rekao je Garofani.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još: