Da li je stvarno svakog gosta tri dana dosta? Istraživanje je pokazalo da biti loš gost u većini slučajeva znači ostavljati nered, biti previše glasan, pušiti u zatvorenom prostoru bez prethodnog pitanja i ostati duže od planiranog.
Imamo malo više slobodnog vremena, pa organiziramo druženja i pozivamo drage prijatelje i porodicu u svoj dom kako bismo zajedno dočekali Božić, družili se, uživali i dobro se zabavili.
Praznično vreme, spokojno i mirno, u nekim se domaćinstvima pretvara u pravu prazničnu zbrku, piše Zadovoljna.hr. Dnevni boravak pretvara se u spavaću sobu, kupatilo nikad nije slobodno, nered se povećava sa svakim novim gostom, a vi razmišljate kako udovoljiti svim željama i prohtevima kako bi vaši gosti bili zadovoljni.
Biti dobar gost nije jednostavan zadatak. Kako ne ometati svakodnevni život domaćina, a u isto vreme prihvatiti onu poznatu „osećaj se kao kod kuće“?
Upravo je to pitanje bilo povod istraživanja kompanije Mattress Firm, koja je pitala dve hiljade ljudi koji su to najveći problemi koji dolaze „u paketu s gostima“.
Istraživanje je pokazalo da biti loš gost u većini slučajeva znači ostavljati nered, biti previše glasan, pušiti u zatvorenom prostoru bez prethodnog pitanja i ostati duže od planiranog.
Šta su još domaćini naveli kao nedopustivo u svom domu:
Doći nenajavljen
Otvarati ormare i proveravati šta sve u njima ima
Ostaviti nered pri odlasku
Očekivati da domaćin sve sprema iza vas
Predugo se zadržati u kupatilu
Ostati budan celu noć i ometati druge ljude u kući
Biti previše zahtevan
Dovesti ljubimca bez pitanja
Napraviti razmeštaj po kući
Ostavljati dlake u kupatilu
Otići bez zahvaljivanja na gostoprimstvu
Doći bez znaka pažnje
Isto istraživanje ljude je pitalo i kako biti dobar domaćin. Ako ste nekoga pozvali u svoj dom, od vas se očekuje da uradite sve kako bi se vaši gosti osećali prijatno.
Veoma je važno organizovati adekvatno mesto za spavanje. Dakle, udoban i čist madrac, čistu posteljinu i privatnost. Ako vaši gosti spavaju u dnevnom boravku – to je nešto što im morate reći pre nego što dođu.
A šta gosti očekuju od svojih domaćina:
Pokazati gostoprimstvo
Gosta staviti na prvo mesto
Obezbediti gostu više od jednog peškira
Omogućiti gostu prostor za spavanje i higijenske potrepštine
Kuvati im obroke
Počastiti ih
Nipošto vikati na njihovu decu
Prilagoditi obroke njihovoj ishrani
Obezbediti gostu Wi-Fi
Učiniti sve da se gost oseća kao kod kuće
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.