SRBIJA – Između 1. i 24. novembra emitovano je ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa. Od toga je 61,21 odsto vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) otišlo na priloge koji predsednika Srbije stavljaju u negativan kontekst.
To što rade televizijski kanali Dragana Šolaka N1 i Nova nije informisanje građana, nego hipnoza!
Prema podacima nezavisne agencije koja je analizirala izveštavanje medija u predizbornoj kampanji, televizija N1 je od 1. do 25. novembra u svom izbornom programu, koji je trajao nešto više od 92 sata, čak 69,95 odsto vremena (64 sata, 54 minuta i 12 sekundi) posvetila prilozima u kojima je Aleksandar Vučić prikazivan negativno. Ostatak izbornog programa od nekih 27 sati bio je posvećen drugim temama.
Slična situacija je bila i na televiziji Nova S. Između 1. i 24. novembra emitovano je ukupno 88 sati i 53 minuta izbornog programa. Od toga je 61,21 odsto vremena (54 sata, 23 minuta i 39 sekundi) otišlo na priloge koji predsednika Srbije stavljaju u negativan kontekst. Ostatak vremena – 34 sata, 29 minuta i 54 sekunde, posvećeno je drugim temama iz kampanje.
Psihologija potrošača je jasna: da su za sve ovo vreme emitovali reklame za uloške, i muškarci bi počeli da ih koriste!
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.