Momirović posetio radove na obilaznici oko Beograda

BEOGRAD – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović obišao je danas radove na Sektoru 5 obilaznice oko Beograda, od petlje Orlovača do tunela Straževica, i razgovarao sa izvođačima o ubrzanju radova. On je od predstavnika kineske kompanije Power China, azerbejdžanskog Azvirta i domaćih podizvođača zatražio da ulože napore kako bi ovaj deo obilaznice od mosta na Savi kod Ostružnice do Bubanj Potoku bio gotov što pre.

“Ovo je projekat koji je počeo 1989. godine i ne smemo da gubimo ni jedan dan prilikom njegove realizacije. Kao ni kod ostalih projekata koji su važniji od bilo kakvih izbora, bilo koje Vlade, političke situacije koja se dešava ili bilo kakvih pregovora, rekao je Momirović za Tanjug nakon obilaska leve cevi tunela Straževica.

Naglasio je da je zadovoljna što postoji kontinuitet radova, što je oko 300 radnika na gradilištu svakodnevno i što će radovi biti završeni, a obećanja o izgradnji biti poslata u istoriju.

-Mi smo zaista dali sve od sebe, naročito od kada je predsednik Republike infrastrukturu stavio kao fokus svog političkog delovanja pre pet godina posle fiskalne konsolidacije, da sve ove projekte završimo. Da izgradimo infrastrukturu zemlje i sve ono što je propušteno prethodnih decenija mi završimo za nekoliko godina, istakao je Momirović.

Rekao je da nema odmora ni nekoliko dana posle održanih izbora i da je zamolio kineske i azerbejdžanske partnere i naše podizvođače da ubrzaju dodatno radove, kako bi što pre ova deonica bila puštena u saobraćaj.

Vidite koliko kamiona prolazi. Ovo je najzagušenija deonica u zemlji. Ljudi će biti ponosni na sve što smo postigli i na ovu obilaznicu oko Beograda, zaključio je Momirovć.

Sektor 5 obilaznice dug je 3,1 kilometar, na njemu su izgrađena tri mosta ukupne dužine 1.222 metra, kao i leva cev tunela Straževica čija dužina je 733 metra.

Tunel je izgrađen i u njemu je postavljen prvi sloj asfalta, a u toku su radovi na opremanju tunelske cevi.

U toku su radovi i na Sektoru 6, od tunela Straževica ka Bubanj Potoku, gde će obilaznica biti spojena sa autoputom ka Nišu.

Vrednost radova je 227 miliona evra, od čega je 85 procenata iz zajma kineske Eksim banke, a 15 odsto iz budžeta Srbije.

Planirano je da se radi i nastavak obilazice od Bubanj Potoka do Pančeva, što podrazumeva izgradnju novog mosta preko Dunava kod Vinče, tako da bi čitava obilaznica bila duga 69 kilometara.

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.