BEOGRAD – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović apelovao je, povodom kamenovanja brzog voza “Soko” u Kamendinu, da građani čuvaju imovinu Srbije jer je, kako kaže, to njihova imovina i istakao da je država mnogo investirala u prugu i vozove.
Momirović je rekao da se ne može tako odnositi prema “narodnoj imovini” i da vozovi pripadaju svim građanima Srbije, a da su karte koje plaćaju investicija u održavanje pruge i vozova.
“Ovo je neprijatna informacija, nije prvi put, dešavalo se da se runira u Beovoz, da se ruiniraju autobusi. Nismo toliko bogata zemlja da bismo to sebi smeli da dozvolimo. Ulažemo ogroman napor da bismo održali niske cene karata, a onda dobijemo ovakve informacije”, rekao je Momirović.
Ponovio je da je neistinita vest da se brzi voz “Soko” zapalio i obajsnio da je na jednom od 64 dnevna polaska na relaciji Beograd – Novi Sad, umesto voza “Soko” ubačen voz niže klase.
“U pitanju je trivijalnost od koje je napravljena “bajka” sa požarom, vatrogascima… Voz je imao kašnjenje od šest minuta, to ne sme da se dešava i to ne opravdam, moramo da radimo na komunikaciji i na mnogim drugim stvarima”, rekao je Momirović.
Naveo je da se za dva meseca vozom na relaciji Beograd-Novi Sad prevezlo više od 300.000 putnika i dodao da je to “neverovatan uspeh”.
Govoreći o novom cenovniku, rekao je da će od 1. juna vozna karta koštati 400 dinara i da je želja da se održi kontinuiutet i da se ljudi vrate u vozove.
Momirović je kazao da su za radnike koji putuju vozom napravljene mesečne karte i naveo da će, na primer, mesečna karta od Novog Beograda do Stare Pazove koštati 4.030 dinara, a od Batajnice do Prokopa 2.600 dinara.
“Želimo da podržimo radnike, da ljudi osete benefite saobraćajne infrastrukture i na lokalnom nivou”, rekao je ministar.
Dodao je da će u narednom periodu biti uvedeni i posebni paketi za studente i penzionere.
Apelovao je da se karte kupuju online navodeći da tako ostvaruju popust od pet odsto, a da se druge strane, rasterećuju šalteri.
Momirović je rekao da je deonica pruge Beograd-Novi Sad najmodernija železnicka infrastruktura u istočnoj Evropi i naglasio da će se tako i nastaviti i da će biti spojeni Niš i Beograd, a Novi Sad i Subotica sa Budimpestom.
“Železnica će u Srbiji izgledati kao u Švajcarskoj, Nemačkoj, treba nam još nekoliko godina, ali mislim da sada svi mogu da vide ozbiljnost pristupa koji imamo pri realizaciji ovih investicija”, kazao je Momirović.
Dodao je da se više od 150 inženjera vratilo u Srbiju da rade na pruzi Beograd-Novi Sad ističući da je veoma ponosan što je država uspela da realizuje taj projekat.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.