NOVI SAD – U Novom Sadu je održana prva radionica „Brend na mrežama“, koja je okupila 30 srednjoškolaca zainteresovanih za digitalni marketing.
Radionica je deo programa „Unapređenje digitalnih veština za mlade u Srbiji“, koji UNICEF sprovodi uz podršku Tesla brenda kompanije Comtrade, i u saradnji sa Omladinskim centrom OPENS.
Cilj radionice bio je da mladima pruži konkretna znanja i alate koji su im potrebni za uspešan početak karijere u digitalnom svetu. Fokus je bio na tome kako izgraditi lični ili profesionalni brend na društvenim mrežama, kako funkcionišu viralne kampanje i koje veštine su najtraženije na tržištu rada.
„Digitalni svet je naša budućnost. Znanja koja sam ovde stekla koristiće mi ne samo ako se bavim marketingom, već u svakoj oblasti kojom se budem bavila u životu“, istakla je Natalija Kundačina, učenica treće godine Tehničke škole „Mileva Marić Ajnštajn”.
Radionicu je vodila Marija Radosavljević, Digital Media Manager Tesla brenda, koja je mladima prenela praktična znanja iz oblasti digitalnih kampanja. Učesnici su imali priliku da saznaju kako izgleda rad u digitalnom marketingu iz ugla profesionalaca, a Tesla tim im je približio svakodnevni rad u tehnološkoj industriji.
„Digitalne veštine su ključne za budućnost mladih i važno je da kompanije ulože svoje znanje i resurse u njihovo osnaživanje,“ poručila je Miroslava Jeremić, direktorka marketinga Tesla brenda.
Upravo zbog toga OPENS kroz svoje aktivnosti nastoji da mladima približi svet tehnologije i otvori vrata ka budućim zanimanjima.
„Ideja OPENS-ovog programa je da se mladi zainteresuju za nauku i tehnologiju kao svoja potencijalna buduća zanimanja. Kroz radionice se mladima približavaju konkretni putevi ka tim profesijama i otvaraju prilike za povezivanje sa liderima iz industrije,“ objašnjava Dobrila Marković, zamenica direktora OPENS-a.
Dodatan značaj programu daje i činjenica da tržište rada u Srbiji beleži sve veću potražnju za digitalnim kompetencijama. Prema izveštaju Svetskog ekonomskog foruma, „Budućnost poslova 2025“, veštine u oblasti veštačke inteligencije, obrade podataka, kao i upravljanje resursima i talentima, biće među najtraženijima. Podaci pokazuju da 2/3 poslodavaca u Srbiji vidi nedostatak veština kao glavnu prepreku za transformaciju poslovanja.
„Radionice su zamišljene kao dopuna obrazovanju mladih kojima nedostaju veštine potrebne na tržištu rada“, objašnjava Anja Aleksić, članica Izvršnog odbora Comtrade grupacije i Poslovnog odbora UNICEF-a.
U okviru programa „Mladi u svetu tehnologija“ biće organizovano 30 radionica širom Srbije, sa ciljem da se deca i mladi – posebno oni iz ranjivih grupa – pripreme za svet rada koji oblikuju tehnologija i digitalizacija.
Podržite ovakve inicijative i omogućite još više mladih da razvijaju svoje digitalne veštine – donirajte UNICEF-u i budite deo pozitivnih promena.
UNICEF i Tesla osnažuju mlade za karijere budućnosti.
O UNICEF-u
UNICEF radi u nekim od najrizičnijih mesta na svetu, kako bi dosegao do najugroženije dece. U više od 190 zemalja i teritorija radimo za svako dete, svuda, kako bismo izgradili bolji svet za sve. Za više informacija o UNICEF-u i njegovom radu, posetite: www.unicef.org/serbia
Pratite UNICEF na Twitter-u i Facebook-u