ZRENJANIN – Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović u pratnji gradonačelnika Sima Salapura i njegovih saradnika danas su otvorili još jedan deo obilaznice oko Zrenjanina dužine 3,7 kilometara.
Na ovoj deonici je izgrađen i najskuplji objekat na čitavoj trasi obilaznice, most preko reke Begeja, prvi novi most koji je Zrenjanin dobio posle pune tri decenije. Takođe, u okviru ove faze, izgrađene su i dve kružne raskrsnice i formiran potpuno nov ulaz u grad Zrenjanin, iz pravca severoistoka, što donosi mogućnost da se u tom delu širi grad i donose novi planski sadržaji. Investitor je preduzeće “Putevi Srbije”, a vrednost radova 484,8 miliona dinara.
Ministar Momirović je rekao je i da će na proleće početi izgradnja petog sektora, dužine 4 kilometara, što je poslednja deonica obilaznice, a čijim će završetkom sav teretni saobraćaj biti izmešten iz Zrenjanina.
“Cilj Vlade Republike Srbije i predsednika Aleksandra Vučića je da Zrenajnin bude industrijski centar, nesamo Vojvodine već i Srbije, očekujemo da ćemo duplirati ekonomiju u ovom gradu i da on bude motor razvoja naše zemlje i zato završavamo vam ove višedecenijske investicije i zato planiramo da krenemo u izgradnju autoputa. Nećemo se zaustaviti dok to ne uradimo, to dugujemo građanima Zrenjanina i to je naša misija” – poručio je ministar Momirović.
Gradonačelnik Salapura podsetio je da je tema obilaznice oko Zrenjanina aktuelna više decenija, tačnije skoro 40 godina i da je prva deonica završena 1987. godine.
“Evo nas 35 godina kasnije na trasi od 3,7 kilometara koji danas puštamo u rad i zahvaljujući Vladi Republike Srbije, Ministarstvu građevinarstva i Putevima Srbije utevi Srbije, ali i strpljenju naših građana, uspeli smo da i ovaj važan posao završimo. Današnjim otvaranjem nove saobraćajnice izmešta se veliki deo tranzitnog saobraćaja iz grada, pre svega sa državnih puteva iz pravca Kikinde, Novog Sada, Nove Crnje, Bečeja i Temišvara. U tom delu uspeli smo da rasteretimo apsolutno ovaj tranzitni pravac, manje vozila u gradu, manje zagađenja, manje gužve i habanja gradskih ulica, ali ono što je nama veoma važno jeste da ovaj posao konačno završimo, a reč je o završetku poslednje deonice od 3,7 kilometara sa dve kružne raskrsnice i sa nadvožnjakom preko pruge Zrenjanin – Pančevo i sa popustom preko Aleksandrovačkog kanala. Prema informacijama koje imam, pojektno tehnička dokumentacija je spremna i ostaje samo da se dogovorimo u kom obimu i kojom dinamikom mogu da krenu radovi na poslednjem kraku, tada izmeštamo i saobraćaj koji ide iz Beograda i sa najavljenim autoputem završavamo kompletnu obilaznicu oko grada Zrenjanina” – naveo je Salapura.
Rekao je i da je to nova razvojna šansa grada i izrazio uverenje da će Grad Zrenjanin, zajedno sa Vladom Republike Srbije, Mnistarstvom i Putevima Srbije obilaznicu oko gradu u potpunosti završiti u naredne dve godine.
Pročitajte još:
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.