Iako je program još uvek u fazi razvoja, prema navodima Business Insider-a, mogao bi da debituje već do trećeg kvartala ove godine, odnosno na leto
Microsoft želi da omogući oglašivačima da postavljaju oglase u besplatne Xbox igre, a gigant trenutno radi na tome da pronađe adtech kompanije (tehnologija oglašavanja) koje mogu da kreiraju inventar u igrama i da rade sa reklamnim agencijama na postavljanju oglasa, tvrde za Business Insider dve osobe koje su uključene u projekat.
Ti izvori kažu da će se reklame prikazivati kao, na primer, digitalni bilbordi u nekoj trkačkoj igrici. Insider nije mogao da sazna da li će Xbox ponuditi i druge tipove reklamiranja u igri, kao što su skinovi avatara ili video oglasi koji bi se pojavljivali u lobiju dok čekate da sledeći onlajn meč počne.
Iako je program još uvek u fazi razvoja, prema navodima Business Insider-a, mogao bi da debituje već do trećeg kvartala ove godine, odnosno na leto.
Tehnološki gigant je odbio da potvrdi ili demantuje ove navode. U izjavi za Insider, portparol kompanije rekao je da “Microsoft stalno nastoji da poboljša iskustvo i za developere i za gejmere, ali da trenutno nema šta dalje da kaže”.
Program bi sasvim sigurno mogao da uznemiri igrače koji ne žele da gledaju reklame iz “stvarnog sveta” u svojim video igrama. Međutim, fokus na besplatne naslove može se pokazati ključnim.
Ovo bi potencijalno moglo da pomogne developerima da zarade novac od besplatnih igara, a da se ne oslanjaju previše na mikrotransakcije, kao što su skinovi, busteri ili sezonske propusnice.
To bi zauzvrat moglo da ubedi developere da prave igre za Xbox, umesto za PlayStation ili Switch.
Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.