Microsoft je odgovorio kompaniji Delta Air Lines nakon što je ona tražila odštetu zbog otkazivanja velikog broja letova uzrokovanih velikom IT greškom.
Delta je otkazala više od 5.000 letova u danima nakon prekida 19. jula, koji je izazvan neuspelim ažuriranjem softvera CrowdStrikea i uticao na milione računara s Microsoft Windows operativnim sistemom. Prevoznika je to koštalo oko 500 miliona dolara, piše Bloomberg.
Kompanija sa sedištem Atlanti, koja ističe svoju tačnost i pozicionira kao prvoklasni avio-prevoznik, „nema izbora“ nego da pokrene pravni postupak protiv dve tehnološke kompanije odgovorne za prekid – CrowdStrike i Microsoft.
„Verujemo da se Microsoft nije pridržavao ugovornih zahteva i na drugi način delovao krajnje nemarn u vezi s neispravnim ažuriranjem“, napisao je direktor Ed Bastian.
“Microsoft saoseća s Deltom i njenim klijentima u pogledu uticaja incidenta CrowdStrike, ali vaše pismo i javni komentari Delte su nepotpuni, lažni, obmanjujući i štetni za Microsoft i njegovu reputaciju“, odgovorio je ubrzo zvanični zastupnik Microsofta.
Ovo obraćanje slično je s CrowdStrikeovim saopštenjem kojim su odbačene tvrdnje Delte u nedelju. Kako navodi advokat Mark Čefo (Mark Cheffo), Microsoft je ponudio Delti pomoć besplatno. Prema njegovim tvrdnjama, “svakog dana od 19. do 23. jula stručnjaci Microsofta govorili su da mogu da pomognu, ali Delta je tu mogućnost odbijala”.
Dodatno, izvršni direktor Microsofta Satja Nadela (Satya Nadella) poslao je mejl Bastianu, „na koji nikad nije odgovoreno“, napisao je Čefo.
Pročitajte još: