Menjaju etikete zbog smrti kraljice: Mnoge poznate firme sada moraju da traže dozvolu novog Kralja

Kompanija Hajnc je primorana da promeni dizajn svojih kultnih boca kečapa nakon smrti kraljice Elizabete II.

Proizvođač kečapa je jedan od 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklone kraljevska odobrenja sa etiketa proizvoda.

Poznati artikli Hajnc kečapa, Tvinings čaja i šampanjca Bolindžer do prodavnica kao što su Fortnum & Mason i Vajtrouz moraće da skinu željeni grb pokojnog monarha, ponosno i istaknuto istaknut na njihovoj ambalaži ili na ulazima u prodavnice.

Kraljevski nalog je dokument koji omogućava kompaniji da koristi kraljevski grb na proizvodima iu marketingu u zamenu za snabdevanje robom i uslugama kraljevske porodice.

Karakteristična slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri četvrtine praćen rečima „po imenovanju Njenog Veličanstva Kraljice“.

U slučaju Hajnc kečapa, ovaj simbol je bio prikazan na vrhu i prednjoj strani njegovih boca koje se prodaju u Velikoj Britaniji.

Prema Kraljevskom udruženju vlasnika naloga (RVHA), nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.

Brendovi sada moraju da ih uklone i ponovo se prijave kralju Čarlsu III i dokažu da kraljevsko domaćinstvo redovno koristi njihove proizvode.

Godišnje se izdaje oko 30 kraljevskih naloga, a isti broj se povlači.

„Između ostalog, od aplikanata se takođe traži da pokažu da imaju odgovarajuću politiku zaštite životne sredine i održivosti i akcioni plan”, kažu u RVHA.

Brendovi i kompanije za hranu i piće za koje je pokojna kraljica Elizabeta II izdala naloge uključuju Kedburi, Koka Kolu, Premijer Fuds, Unilever, Britiš Šugar, Britvi, Martini, Dubon, Džoni Voker, Fejmus Gruse…

Oko 620 preduzeća, uključujući Bentli, Jaguar Land Rover, Barbour, Barberi, za koje je njeno pokojno Veličanstvo kraljica izdalo naloge, imaju dve godine da ukinu proizvode koji nose kraljevski grb.

Udruženje nosilaca kraljevskog naloga saopštilo je da se može ponovo prijaviti novom kralju, ali moraju dokazati da „redovno i kontinuirano isporučuju proizvode ili usluge kraljevskim domaćinstvima najmanje pet godina od proteklih sedam godina“.

Velika Britanija je trenutno usred 12-dnevne žalosti uoči kraljičine državne sahrane, koja će se održati u ponedeljak, 19. septembra i koja je proglašena državnim praznikom.

Vlada kaže da će to omogućiti ljudima, preduzećima i drugim organizacijama da odaju počast Njenom Veličanstvu dok obeležavaju poslednji dan perioda nacionalne žalosti.

Ovaj praznik će funkcionisati na isti način kao i ostali praznici, a radnici nemaju zakonsko pravo na slobodno vreme za njega, jer poslodavci mogu uključiti praznike kao deo prava na odsustvo radnika.

Pročitajte još:

Preuzmite našu Android aplikaciju sa Google Play Store.

Tagovi:

Pročitajte još:

Претрага
Close this search box.